Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Jakie korzyści może dać członkostwo w Polish Prestige Hotels? Zapraszamy do lektury drugiego artykułu z cyklu poświęconego PPH.
Dzięki wypracowanej przez lata pozycji marki i kojarzeniu Polish Prestige Hotels z wysoką jakością świadczonych usług już samo umieszczenie na stronie hotelu logo organizacji jest dla potencjalnego gościa sygnałem, że dany obiekt reprezentuje sobą określone wartości.
Członkostwo w PPH umożliwia obniżenie kosztów, za sprawą finansowania wydatków na cele promocyjno-marketingowe i szkolenia kadry z wpłat wszystkich hoteli Grupy. Hotelarz, który zdecyduje się przystąpić do programu, może też liczyć na zniżki przy zakupie wybranych elementów wyposażenia hotelu. Fundacja prowadzi program "Firm Partnerskich", z którymi hotele współpracują na preferencyjnych warunkach.
Jeśli chodzi o wsparcie marketingu i promocji, PPH oferuje przede wszystkim stałą obecność Grupy w internecie oraz w branżowych mediach drukowanych. Oferuje także warsztaty i szkolenia, które po pierwsze demonstrują pracownikom hoteli najnowsze trendy, uczą ich praktycznych umiejętności, a tym samym podnoszą jakość świadczonych usług. W tym przypadku nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń między kadrą zarządzającą obiektami. Ponieważ hotele łączy wysoka jakość usług, a nie dzieli bezpośrednia konkurencja, menadżerowie mogą bez lęku dzielić się doświadczeniami i wymieniać uwagi na temat zastosowanych programów lojalnościowych, systemów informatycznych czy nawet sposobów rekrutacji zastosowanych w danym obiekcie. Należy tu także wspomnieć o programie lojalnościowym Prestige Club, który jest realizowany we wszystkich hotelach członkowskich. Goście, za każde wydane pełne 100 zł na usługi noclegowe i gastronomiczne otrzymują punkty, którymi następnie mogą płacić za każdą usługę dostępną w hotelach. Upraszczając, gość otrzymuje 10% zwrot wydanych środków.
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Inne artykuły z tego cyklu:
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie dyrektywy turystycznej
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Blugaria-Zlote Piaski -hotel Kristal (twoja opinia)
Net Holiday - czy to już koniec?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Nowy samolot we flocie Air France
