Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Accor chwali swój program lojalnościowy
Accor ogłasza, że do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 milionów uczestników. Jego uczestnicy mają ekskluzywny dostęp do pokoi hotelowych w najlepszych cenach, unikalnych doświadczeń, nagród i usług oraz kompleksowej platformy rezerwacyjnej, która wzbogaca pobyt, a właściciele hoteli zwiększają ruch i generują przychody bezpośrednie. Program obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.
Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości podkreśla Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor. Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do programów lojalnościowych, kontynuujemy rozwój, by oferować podróżnym nieograniczone możliwości.
Od 2019 roku ALL stał się motorem wzrostu i kluczowym elementem strategii biznesowej Accor, zwiększając rozpoznawalność marek, zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i partnerów hotelowych. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a tylko w samym 2024 roku do ALL dołączyło 11 milionów osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program ALL i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji z programu wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45% w porównaniu z rokiem poprzednim.
ALL wykracza poza standardowe programy nagród, tworząc zintegrowany ekosystem stylu życia, który łączy hotelarstwo, turystykę i rozrywkę oraz wzbogaca doświadczenia z każdej podróży i pobytu. Do tej pory program sprzedał 7 700 pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści, a w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów. Dzięki integracji z szerokim portfolio marek z różnych segmentów goście mają dostęp do najlepszych cen i ofert. Co więcej, ALL aktywnie promuje ekologiczne działania i inicjatywy. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele społeczne - przekazano ich łącznie 11 milionów. ALL wdrożył również program "Skip the Clean", który nagradza punktami lojalnościowymi rezygnację z codziennego sprzątania pokoju. Pozwala to na oszczędność wody, środków chemicznych i wydłużenie żywotności pościeli i ręczników. ALL uosabia wizję i obietnicę Accor w zakresie gościnności: prostota, wygoda, wartość i emocje - zawsze i w każdym miejscu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Accor chwali swój program
Ryanair zwiększa siatkę z
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Przewoźnicy chcą móc spóźniać się
Przewodnicy bez Granic rozwijają
Łatwiejsza sprzedaż niemieckich
Polska Rada Turystyki: wycieczki szkolne powinny być organizowane przez legalnych touroperatorów
Grecja wesprze firmy turystyczne na Rodos
Ruszyła Tarcza Finansowa dla dużych firm
Północna Izba Gospodarcza mówi dość
Znamy zwycięzców konkursu `Czekamy na Was`
Pomorze Zachodnie chce przyciągać ukraińskich turystów
Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ
Jak zmieniają się ceny wyjazdów na sezon zimowy?
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia miejsc
Wojna uderzyła rykoszetem w turystykę przyjazdową i biznesową
Egipt: nurkowanie tylko z certyfikowanymi firmami
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż przewidywaliśmy
Porozumienie code-share trzech przewoźników
