Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Maroko coraz popularniejsze
Po raz kolejny Maroko miało bardzo dobry sezon, a założenia o wzroście liczby turystów z Polski zostały zrealizowane. W okresie od stycznia do października 2018 roku wyniósł on aż 57% w porównaniu poprzedniego roku.
Celem obecności na Targach TT Warsaw będzie dalsze popularyzowanie tego całorocznego kierunku i pogłębianie współpracy z polskimi biurami. Maroko cieszy się dużą sympatią polskich turystów. Odpoczynek nad Atlantykiem w Agadirze czy wycieczki objazdowe po środkowym i południowym Maroku to dobrze znane produkty na polskim rynku. Przedstawiciele Maroka nie poprzestają jednak na tym. Nowe regiony starają się przyciągnąć uwagę touroperatorów, jak np. Tanger na północy kraju. Dodatkowo 15 listopada br. ruszył najszybszy w Afryce pociąg LGV na trasie Tanger - Rabat. Tym samym podróż pomiędzy tymi miastami trwa zaledwie 2 godziny 15 minut, podczas gdy do tej pory było to ponad dwa razy dłużej.
Z kolei uruchomienie bezpośredniego połączenia lotniczego z Warszawy do Marrakeszu to kolejny krok wzbogacający ofertę. Jak mówi Rachid Ennaciri, dyrektor Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki, prowadzone od lat systematyczne działania przynoszą efekty. Promujemy Maroko, zacieśniamy współpracę z touroperatorami i zachęcamy Polaków do podróży. Maroko jest stabilnym i bezpiecznym krajem, co również za każdym razem podkreślamy. Oferta jest coraz szersza, a dzięki połączeniom Wizz Air z Warszawy do Marrakeszu, które zostały zainaugurowane pod koniec października, zyskujemy kolejnych gości, którzy zechcą spędzić kilka dni w tym wyjątkowym mieście - podkreśla Rachid Ennaciri.
Rekordowe wzrosty
2018 to kolejny rok, kiedy liczba turystów znad Wisły wyraźnie rośnie. Szczególnie optymistycznie wygląda porównanie pierwszej połowy roku. W czerwcu odnotowano 103% wzrostu roku do roku, w lutym i kwietniu 82%, w lipcu 64%, a w maju 60%. Dzięki takim wynikom prognozy są bardzo dobre i Marokańczycy liczą na kolejne udane sezony. Według danych Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki w okresie od stycznia do końca października br. wzrost liczby turystów z Polski wyniósł 57% i było to ponad 66 000 podróżnych. Na koniec 2018 roku spodziewane jest, że liczba ta przekroczy 80 000.
Tanie loty do Marrakeszu
Zdecydowanie zachętą do podróży jest coraz większa dostępność bezpośrednich tanich połączeń lotniczych. Wizz Airem można polecieć z Warszawy do Agadiru, od końca października również do Marrakeszu, do którego połączenia z Krakowa oferuje także Ryanair. Marrakesz wzbogacił się też niedawno o nową atrakcję, a mianowicie Muzeum Yves Saint Laurenta, w którym prezentowane są dzieła tego francuskiego projektanta mody przez lata związanego z Marrakeszem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
IGHP: Hotele złapały oddech ale to wciąż za mało
Otwarcie hoteli i galerii niedługo
Linie Emirates będą promować hiszpańską turystykę
Coraz więcej osób spędzi święta z biurami podróży
Nowa dyrektor ibis Styles Warszawa Centrum
MEN: Ile dzieci wyjedzie na zorganizowany wypoczynek?
Thomas Cook rozpoczyna współpracę z Expedią
Poznaj lepiej rozwiązania Amadeus
Letnie wyjazdy wciąż tańsze niż przed rokiem
Rozpoczęły się Targi TT Warsaw
Zainteresowanie podróżami na świecie rośnie?
Grupa eSky wchodzi na nowe rynki
Nastroje konsumenckie zepsują biznes organizatorom i agentom?