Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Grupa eSky wchodzi na kolejny poziom relacji biznesowych z największym greckim przewoźnikiem lotniczym - AEGEAN. Wieloletnia współpraca między dwiema firmami zaowocowała nawiązaniem bezpośredniego połączenia z najnowszą wersją 21.3 NDC dla ofert greckiej linii na stronach Grupy eSky.
New Distribution Capability (NDC) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych). Technologia ta zyskała rozgłos za sprawą wprowadzenia nowego standardu prezentacji oferty lotniczej. Model ten zastąpił tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji) na rzecz bezpośredniej integracji między liniami a sprzedawcami usług turystycznych.
Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji dla dalszego rozwoju biznesowego. Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień, najnowsza wersja 21.3 "Direct Connect" rozszerza zakres współpracy między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem pod względem sprzedaży detalicznej. Wśród wielu cech wyróżniających ten model kluczowe są niezawodność i integralność.
Cieszymy się na ogłoszenie sukcesu naszego partnerstwa z AEGEAN, ponieważ nieustannie przodujemy w branży podróżniczej dzięki innowacyjnej technologii. Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników. W Grupie eSky dążymy do tego, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z AEGEAN pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.
Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych, pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a także usprawnienie procesu transakcyjnego dla klientów. Warto zauważyć, że Grupa eSky jest pierwszą firmą na świecie, która wdrożyła wersję 21.3 "Direct Connect" wspólnie z AEGEAN. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 r. Grupa eSky potroiła sprzedaż biletów lotniczych na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.
Z radością ogłaszamy integrację NDC we współpracy z naszym partnerem - Grupą eSky. Model "Direct Connect" 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny podkreśla Roland Jaggi, Chief Commercial Officer w AEGEAN.
Jakie są mocne strony NDC? Informacje z pierwszej ręki i większa przejrzystość. System NDC linii AEGEAN już aktywnie działa w serwisach Grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Ponadto przyspiesza to także proces transakcyjny, co dodatkowo poprawia doświadczenia klienta. Z drugiej strony, linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.
Pełna integracja systemu sprzedażowego Grupy eSky z modelem NDC firmy AEGEAN to kolejny krok milowy spółki w kierunku modernizacji kanałów sprzedaży detalicznej dla oferty kluczowych przewoźników. Obecnie polska platforma rezerwacji podróży oferuje swoim użytkownikom oferty 35 linii lotniczych w innowacyjnym systemie dystrybucji NDC. Jeszcze w tym roku technologia ta ma objąć co najmniej połowę sprzedaży w segmencie regularnych przewoźników.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział transport:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Ryanair wygrywa kolejny
Starsze aktualności:
Ceny wakacji nieznacznie
Gdzie Polacy wybierają się na urlop
eSky oferuje AEGEAN przez Direct
Michelin będzie recenzował
Nekera promowana przez nową
Koniec darmowego zwiedzania tureckiej
Albania krajem partnerskim targów
Kontrole na granicy ze Słowacją
Nowy rozkład lotów Air France i KLM w Polsce i na
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
Tarcza antykryzysowa dla hotelarzy - webinar
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Chińczycy dofinansują Thomasa Cooka
Odwołany lot: przewoźnik ma zwrócić także prowizję?
W kwietniu szczyt zapaści w wyszukiwaniu fraz turystycznych
Airbus nie wstrzyma produkcji A380
Podsumowanie II edycji Certyfikatów Dobrych Praktyk
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Z czym borykają się organizatorzy turystyki młodzieżowej?
Prezes gdańskiego lotniska przeciw podniesieniu opłat lotniskowych
Rezerwuj.To - rezerwacja hoteli online
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań