Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczki do Warszawy, termin...
- Specjalista ds turystyki
- Specjalista ds. Turystyki Janki Coral Travel...
- Wynajem autokaru na wycieczkę szkolną
- WYCHOWAWCA KOLONIJNY
- pilot na wyjazd Francja + Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- praca w Turcji
- Specjalista ds. Turystyki - Galeria Sucholeska
- Opiekun kolonijny - Bieszczady

Zobacz także
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do Nocowanie.pl
Nocowanie.pl: rośnie popularność wrześniowych wyjazdów
Ryanair nie wpuści na pokład pasażerów z kartami pokładowymi wystawionymi przez Kiwi.com
Sun&Snow: rośnie udział sprzedaży przez własne kanały
Firma Sun & Snow w ramach własnych kanałów rezerwacyjnych obsługuje średniorocznie już ponad 75 proc. pobytów w zarządzanych przez siebie apartamentach.
Udział własnego serwisu rezerwacyjnego Sun & Snow w opłaconych wyjazdach w 2019 r. wynosił około 50 proc., zaś udział tylko jednego serwisu zewnętrznego - Booking.com blisko 40 proc. Zmiana nastąpiła w kwietniu ub. r., kiedy udział w sprzedaży własnych rezerwacji operatora wzrósł do 78 proc. Z systemu rezerwacyjnego Sun & Snow, można skorzystać zarówno on-line, poprzez dedykowaną stronę internetową i jej wersję mobilną, jak i za pośrednictwem call center.
Kluczowa, zwłaszcza w kontekście ostatniego 1,5 roku, gdy wszedł bon turystyczny okazała się rola jaką w naszym systemie rezerwacyjnym pełni call center. Bez wyspecjalizowanej infolinii, obsłużenie ruchu związanego z bonem, praktycznie byłoby niemożliwe. Wprowadzamy też sukcesywnie liczne udogodnienia i funkcjonalności, które owocują większą satysfakcją klientów. Od jakiegoś czasu nasze oprogramowanie daje możliwość oddzwonienia w przypadku nieodebranego połączenia. To nasza duża przewaga nad zewnętrznymi agregatorami rezerwacyjnymi i porównywarkami ofert - mówi Karolina Orłowska, dyrektor operacyjna Sun & Snow.
W całym ubiegłym roku rezerwacje samodzielnie wypracowane przez Sun & Snow ukształtowały się na poziomie 61 proc., ale zdarzały się pojedyncze okresy kiedy ten udział spadał do około 50 proc. Obecny rok może być znacznie lepszy, gdyż w lipcu i sierpniu, czyli w szczycie sezonu, wskaźniki te wyniosły odpowiednio 73 i 79 proc.
Wzrost znaczenia własnego systemu rezerwacyjnego w tym roku, kiedy średnia przekroczyła 70 proc., zbiegł się ze wzrostem obłożenia obsługiwanych apartamentów. W wysokim sezonie (lipiec-sierpień) Sun & Snow, zanotowała średnie obłożenie na poziomie 84 proc. Dla porównania w ostatnich dwóch latach wskaźnik ten wynosił około 80 proc.
Ostatecznie Sun & Snow zamknął lipiec z obłożeniem na poziomie 76 proc. (65 proc. rok wcześniej i 72% w 2019 r.). W sierpniu poziom rezerwacji wyniósł 91 proc. (w porównaniu z 94 proc. rok wcześniej i z 88 proc. w 2019 r.). Rok 2021 będzie najprawdopodobniej pierwszym pełnym rokiem kalendarzowym, kiedy udział rezerwacji poprzez kanały własne nie spadnie w żadnym miesiącu poniżej 60 proc. W pierwszych miesiącach 2020 r. ten udział wynosił bowiem jeszcze 53 proc.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Decyzja UOKiK w sprawie condohotelu Czarna
Sun&Snow: Turyści wracają do
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of
Starsze aktualności:
Czego może się spodziewać krakowska
Wakacje.pl: Ile będą kosztować przyszłoroczne
Na Śląsku powstała nowa Lokalna Organizacja
Rusza konkurs Teraz Polska
Orient Express powróci na
Słowacja złagodziła restrykcje dla
Zbigniew Gryglas w zarządzie Polskiego Holdingu
Nadpłaty na TFP będzie można zaliczyć na poczet kolejnych zobowiązań z tego
Ilu turystów odwiedzi Kraków w tym
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła
Startuje sezon narciarski na
Pracodawca wyśle pracownika na testy na COVID-19? Przedsiębiorcy
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą
Tajlandia wprowadza surowe kary za palenie na plażach
Macedonia chce zauroczyć turystów
Trasy narciarskie na Palenicy otwarte
Sfinks przeprowadzi emisję obligacji zamiennych na akcje
Poznaj kontrahentów z Tajlandii
Profitroom doceniony w Webby Awards
Miliardowe zamówienie Kolei Mazowieckich
RAZEM ZADBAJMY O WSPÓLNYCH KLIENTÓW
Coraz więcej krajów otwiera granice
Zaufanie do globalnej turystyki jest wciąż duże
Słowenia otwiera granice dla przyjeżdżających z krajów unijnych
Alior Bank i Neckermann będą współpracować
W piątek rozpoczyna się akcja Polska zobacz więcej
Rośnie udział imprez lotniczych w sprzedaży wyjazdów
PKL rusza z ciekawym projektem dla rodzin
Spotkanie zarządu ECTAA w Łodzi
Liderzy polskiej turystyki wyjazdowej sprzedają coraz więcej
Na mundial bez wizy ale kosmiczne ceny noclegów zniechęcają
Ukraińskie stowarzyszenie hotelarzy apeluje do grup hotelowych o wycofanie się z Rosji
Jaka przyszłość czeka polski rynek hotelarski?
