Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Klienci Coral Travel polecą do Turcji z kolejnego, polskiego lotniska
Biuro podroży Coral Travel rozszerza ofertę czarterową o kolejne polskie lotnisko. Touroperator wprowadza wyloty do Turcji z portu lotniczego w Zielonej Górze.
W 2018 roku, Turcję odwiedziło ponad dwa razy więcej polskich turystów niż w 2017. I dynamiczny trend wzrostowy wciąż się utrzymuje. Najbardziej popularnym regionem jest Riwiera Turecka. W 2018 r odwiedziło ją 380 tys. Polaków z czego prawie 40% to klienci podróżujący z Coral Travel. Na 2019 r touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22%. Na dzień dzisiejszy notuje o 25% większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze. Jak podaje touroperator, cały rynek sprzedaży Turcji przez polskie biura podróży wzrósł o 22% w stosunku do roku wcześniejszego.
Z obserwacji poczynionych przez Coral Travel wynika, że klienci polskich biur podróży oczekują coraz wyższego standardu swoich wyjazdów wakacyjnych oraz coraz większego komfortu. Wybierają hotele klasy 5*, premium lub deluxe, z wygodnym all inclusive, doceniając spokojny i niezakłócony wypoczynek.
Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40% polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje - mówi Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Poland. Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gros turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe. Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry - dodaje.
Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry. - mówi Piotr Rudzki z Biura Prasowego PPL.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Przychody Turcji z turystyki spadają
Internetowy agent turystyczny dołącza do PIT
Ilu turystów odwiedziło Dubaj?
Lotnisko w Singapurze potencjalnym partnerem przy budowie CPK
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim przewoźnikiem
Sfinks otwiera swoją pierwszą Fabrykę Pizzy
Niemcy dołączają Polskę do listy obszarów wysokiego ryzyka zakażeniem
POT rozpoczęła kampanię zachęcającą turystów do wyboru voucherów
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno wyglądać?
Kolejny przewoźnik lotniczy zawiesza działalność
Użytkownicy Skytrax wybrali najlepsze linie lotnicze 2019 roku
Flixtrain dąży do wejścia na francuski rynek
