Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Poszukiwany pilot/ przewodnik Kraków-Wąwóz Homole...
- Pilot z językiem hiszpańskim/ portugalskim
- Współpraca
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- KRAKÓW- specjalista ds. organizacji wyjazdów...
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
Klienci Coral Travel polecą do Turcji z kolejnego, polskiego lotniska
Biuro podroży Coral Travel rozszerza ofertę czarterową o kolejne polskie lotnisko. Touroperator wprowadza wyloty do Turcji z portu lotniczego w Zielonej Górze.
W 2018 roku, Turcję odwiedziło ponad dwa razy więcej polskich turystów niż w 2017. I dynamiczny trend wzrostowy wciąż się utrzymuje. Najbardziej popularnym regionem jest Riwiera Turecka. W 2018 r odwiedziło ją 380 tys. Polaków z czego prawie 40% to klienci podróżujący z Coral Travel. Na 2019 r touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22%. Na dzień dzisiejszy notuje o 25% większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze. Jak podaje touroperator, cały rynek sprzedaży Turcji przez polskie biura podróży wzrósł o 22% w stosunku do roku wcześniejszego.
Z obserwacji poczynionych przez Coral Travel wynika, że klienci polskich biur podróży oczekują coraz wyższego standardu swoich wyjazdów wakacyjnych oraz coraz większego komfortu. Wybierają hotele klasy 5*, premium lub deluxe, z wygodnym all inclusive, doceniając spokojny i niezakłócony wypoczynek.
Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40% polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje - mówi Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Poland. Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gros turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe. Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry - dodaje.
Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry. - mówi Piotr Rudzki z Biura Prasowego PPL.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Specjalne połączenia lotnicze na jarmark
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Katastrofa statku turystycznego w
Starsze aktualności:
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
20 procentowy wzrost ilości wyjeżdżających na
Miniony rok udany dla
Przychody Turcji z turystyki spadają
Internetowy agent turystyczny dołącza do PIT
Ilu turystów odwiedziło Dubaj?
Lotnisko w Singapurze potencjalnym partnerem przy budowie CPK
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim przewoźnikiem
Sfinks otwiera swoją pierwszą Fabrykę Pizzy
Niemcy dołączają Polskę do listy obszarów wysokiego ryzyka zakażeniem
POT rozpoczęła kampanię zachęcającą turystów do wyboru voucherów
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno wyglądać?
Kolejny przewoźnik lotniczy zawiesza działalność
Użytkownicy Skytrax wybrali najlepsze linie lotnicze 2019 roku
Flixtrain dąży do wejścia na francuski rynek