Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Jerozolima rozpoczyna współprace z Thomas Cook
Dziś Jerozolimski Urząd ds. Rozwoju ogłosił rozpoczęcie współpracy marketingowej z Grupą Thomas Cook, która ma na celu promowanie Jerozolimy jako ciekawej destynacji turystycznej.
Partnerstwo ma na celu przybliżenie historycznego miasta Jerozolimy i zwiększenie liczby odwiedzin poprzez pokazanie walorów miasta w wielokanałowych mediach Grupy Thomasa Cook'a. Kampania promocyjna zakłada połączenie nowoczesności z starożytnym, historycznym charakterem miasta. Strategia kładzie nacisk na poznanie, dającej się wyczuć w całym mieście, wszechobecnej historii.
Barmani, kelnerzy, restauratorzy, piekarze, artyści i technicy, wszyscy którzy tworzą współczesne życie w prawdziwie starożytnym mieście, wezmą udział w kampanii poprzez zamieszczanie w swoich zakładach inspirujących fotografii oraz wyświetlanie nagrań nakręconych do 1841 roku.
Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Thomasem Cookiem, jedną z wiodących firm turystycznych na świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi będziemy w stanie dotrzeć do dziesiątek tysięcy potencjalnych podróżnych, którzy szukają kolejnego ekscytującego i fascynującego miejsca. Chcemy przedstawić Jerozolimę jako miasto, którego trzeba doświadczyć na własnej skórze. Z niecierpliwością czekamy na klientów Thomasa Cooka - podsumowała Ilanit Melchior, dyrektor ds. turystyki Jerozolimy w The Jerusalem Development Authority.
Kampania promocyjna będzie rozpowszechniana w social mediach oraz punktach sprzedaży bezpośredniej skierowanej głównie do zamożnych par bądź grup podróżnych.
Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy z Jerozolimskim Urzędem ds. Rozwoju. Poprzez w pełni zintegrowaną, wielokanałową kampanię będziemy stymulować zarówno świadomość o produkcie turystycznym jakim jest Jerozolima, jak i inspirować wczasowiczów i agentów do współpracy. Z niecierpliwością czekamy na ukazanie Jerozolimy w zupełnie nowym świetle. - dodał Stuart Adamson, dyrektor ds. mediów i partnerstwa w Thomas Cook Group.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Rośnie zainteresowanie białymi winami
Polacy chętniej wyjeżdżają wiosną?
Sąd ogłosił upadłość Small Planet Airlines
Będzie zmiana dotycząca testów po przyjeździe spoza UE
Czechy wpisały Polskę na czerwoną listę
WOWKrakow! - odkryj Kraków i okolice
Accor wprowadza nowy program lojalnościowy
Forum turystyczne dla osób zwiedzających i chcących się tym dzielić
PILOT/przewodnik WŁOCHY ( Rzym ,San Marino,Wenecja ) 6-15.09
Koszty uruchomienia ośrodków narciarskich w reżimie sanitarnym sięgały 600 tys. zł
OROT i samorząd chcą pomocy dla turystyki
Ministerstwo Rozwoju wydało komunikat dla organizatorów turystyki
Ilu pasażerów obsłużył PKP Intercity?
Hotel bez plastiku - IGHP rusza z nową kampanią
Ceny w polskich hotelach coraz wyższe?
Inflacja wpływa na decyzje wyjazdowe Polaków
Swoboda czy zakaz? Konferencja poświęcona bezpieczeństwu w turystyce
Turystyka pojawi się na Uniwersytecie Papieskim
POT promuje się z Thomasem Cookiem
Ryanair zapowiada dodatkowe loty z polskich lotnisk
Nowe oprogramowanie dla dyskotek,pubów,restauracji
