Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Zobacz także
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być spójne
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej pomocy
Szansa na usprawnienie procedury wizowej do krajów Schengen
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Koniec z lotami na pusto
UE zawiesi obowiązek wypełniania slotów na lotniskach.
Zawieszenie potrwa przynajmniej do 24 października 2020 r. Chodzi o obowiązek co najmniej 80-procentowego wykorzystywania slotów lotniskowych (tj. przydziałów czasu na start i lądowanie), który linie lotnicze muszą spełnić, by zachować swoje sloty w kolejnym roku. Zawieszenie wymogu przez Radę UE ma pomóc przewoźnikom poradzić sobie z drastycznym spadkiem ruchu lotniczego z powodu epidemii.
Widać wyraźnie, że kryzys nie zakończy się szybko. Zawieszenie wymogu slotowego do października pomoże złagodzić poważne skutki ekonomiczne, z którymi mierzą się linie lotnicze, i da im pewność na cały sezon letni. - powiedział Oleg Butković, chorwacki minister morza, transportu i infrastruktury, a zarazem przewodniczący Rady UE.
Zawieszenie wymogu będzie obowiązywać od 1 marca do 24 października 2020 r. W przypadku lotów między UE a Chinami i Hongkongiem zawieszenie będzie obowiązywać wstecznie od 23 stycznia do 29 lutego 2020 r. To 23 stycznia 2020 r. władze chińskie zamknęły pierwsze lotnisko.
Jeżeli obecna poważna sytuacja się utrzyma, Komisja Europejska będzie mogła szybko przedłużyć zawieszenie obowiązku wypełniania slotów aktem delegowanym. Komisja będzie monitorować sytuację i zreferuje ją do 15 września 2020 r.
Zwolnienie z wymogu wymagało nowelizacji unijnego rozporządzenia o przydzielaniu czasu na start lub lądowanie w portach lotniczych Wspólnoty.
Rada głosowała nad nowelizacją w procedurze pisemnej. Parlament Europejski przeprowadził głosowanie 26 marca. Obie instytucje analizowały i negocjowały projekt w trybie pilnym.
Rozporządzenie zmieniające ma zostać opublikowane w Dzienniku Urzędowym UE 31 marca 2020 r.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawnicy objaśnią przepisy Tarczy antykryzysowej - darmowe szkolenie
Specjalni goście na obozach BUT-a
ESky.pl: Polacy coraz więcej latają po kraju
Osoby zaszczepione zwolnione z kwarantanny po przyjeździe
WizzAir chce stworzyć linię lotniczą na Bliskim Wschodzie
Tygodniowa sprzedaż powróciła do wzrostów
Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista ds. turystyki
Nowe atrakcje na zamku w Chęcinach
Branża turystyczna chce wspólnego systemu ograniczeń covidowych dla UE
Koleje Śląskie mają nowego prezesa
Oprócz rządowej pomocy lotniska potrzebują odpowiedniej polityki
Na dziś przypada Międzynarodowy Dzień Przewodnika Turystycznego
Miękkie lądowanie byłego prezesa POT
Światowy Komitet Etyki Turystycznej ogłosił zalecenie w sprawie szczepionek
Grecja wprowadza nowe środki ostrożności
60 proc. Polaków zamierza zwiększyć wydatki na podróże
Zmiana na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu na Polskę w RIU Hotels
NSA wydał wyrok w sprawie ograniczania liczby meleksów w parku kulturowym
Problem ze ściekami Hotelu Arłamów
HOTREC zadowolony z zaproponowanych przez Komisję Europejską przepisów