Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Ruszył nabór partnerów do siódmej edycji akcji Polska zobacz więcej
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców do VII edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny".
Ruszyły zapisy do siódmej edycji akcji organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Jesienna edycja odbędzie się w weekend 22-24 listopada.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza m.in. przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w siódmej edycji ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Celem akcji jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Co ważne w tej edycji po raz pierwszy POT zaprosi do udziału w akcji turystów z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Szwecji. Poprzez zaoferowanie usług w cenach obniżonych o 50 proc. chcemy zachęcić Polaków oraz mieszkańców krajów ościennych do zwiedzania naszego kraju poza wakacjami i feriami zimowymi. Jest to działalność wychodząca naprzeciw oczekiwaniom branży turystycznej.
Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większe szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Tym bardziej, że najbliższa edycja akcji po raz pierwszy będzie promowana także na siedmiu rynkach zagranicznych mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (kampania reklamowa w Internecie, w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach regionalnych i społecznościowych.
Rejestracja partnerów trwa do 13 października. Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji zaplanowano na weekend od 22 do 24 listopada.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" dynamicznie się rozwija. W wiosennej edycji wzięło udział 894 partnerów, którzy zaoferowali swoje usługi w obniżonych cenach blisko 200 tysiącom turystów. Zapraszam wszystkie podmioty, by już dziś przystąpiły do akcji, która stała się wydarzeniem szeroko promowanym przez media dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna ułatwiła proces rejestracji dla partnerów siódmej edycji. Stworzono panel administracyjny, do którego, dzięki funkcji rejestracji i logowania, zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp - również na poczet przyszłych edycji akcji. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nabór partnerów do siódmej edycji akcji POT
[2019-09-25 10:07 95.216.15.*]
czyli teraz pis-owska polska dla polaków plus ???? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Polska turystyka rośnie i będzie
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
OTI Holding otwiera nowy hotel w Egipcie
Niemiecki urząd antymonopolowy wydał decyzję w sprawie przejęcia Condora
Znamy zwycięzców I edycji konkursu kulinarnego Spotkanie z SelfCookingCenter
Czechy: do hotelu i restauracji bez certyfikatu covidowego
Ukraińska Narodowa Organizacja Turystyczna apeluje o bojkot gospodarczy Rosji
Korea Północna zaprasza rosyjskich turystów
Finnair otworzy nowe połączenie
Władze Rzymu zapowiadają walkę z wandalami
Komisja Europejska przedstawiła wytyczne dotyczących znoszenia ograniczeń podróżowania
Wkrótce będzie można szybciej dojechać do Zakopanego?
System bezpieczeństwa w Pompejach zostanie wzmocniony
