Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Polacy powrócili do biur podróży
Początek listopada przyniósł spadek sprzedaży imprez turystycznych. Jak się okazało, było to chwilowe ponieważ w biurach podróży znów widać ożywienie.
Polski Związek Organizatorów Turystyki opublikował cotygodniowy raport odnoszący się do sprzedaży imprez turystycznych. Raport obejmuje 45. tydzień roku, czyli okres od 6 do 12 listopada 2017. Przedstawione dane powstały na podstawie informacji z systemu rezerwacyjnego MerlinX.
Co ciekawe w poprzednim, 44 tygodniu, sprzedaż oraz liczba klientów spadła w stosunku do roku poprzedniego. Natomiast 45 tydzień jest bardziej optymistyczny i przynosi wzrost liczby rezerwacji na poziomie 30,2% w stosunku do tego samego okresu w 2016 roku. Liczba klientów w biurach podróży również odnotowała wzrost 31,2%. Udział imprez lotniczych wyniósł 83,6%.
Wśród najczęściej wybieranych destynacji znalazła się Antalya, Hurghada oraz Zakynthos. Na czwartym miejscu uplasował się turecki Bodrum a zaraz za nim Marsa Alam. Kolejno szóste i siódme miejsca zajął Rodos i Korfu. Biorąc pod uwagę ceny wyjazdów, to nie ma większych różnic, ceny utrzymują się na podobnym poziomie. Wyraźny wzrost cen za wyjazd zanotowała Sycylia.
Średnie ceny wyjazdów na osobę wynoszą: w Grecji 2 626 zł, Turcji 2 543 zł, Hiszpanii 2 904 zł, Bułgarii 1 898 zł.
Cały raport dostępny poniżej
Możesz także pobrać plik: turinfo_20171115_booking_report_45_2017.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Oficjalnie: Grecja znosi kwarantannę dla zaszczepionych turystów z UE
Jak zablokować reklamy booking.com na moją nazwę?
Zagraniczni studenci promowali Polskę
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska pozwolą restauracjom zwrócić niesprzedane kegi
Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce
Węgry zaostrzają kryteria wjazdu
marzec-zamiast śniegu-rejs po Nilu
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską Margaritę
Biskupi podjęli decyzję w sprawie narodowych pielgrzymek
Tajfun uwięził turystów na Filipinach
KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów
eSky chwali się tańszymi ofertami
USA wprowadza zakaz wnoszenia urządzeń elektrycznych na pokład samolotu
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Touroperatorzy wyprzedali już dużą część wyjazdów na ferie
Warto wiedzieć - informacje podatkowe z PIT
Zmiany w programie lojalnościowym Flying Blue
Będzie łatwiej o wizy do Algierii?
Jak pandemia zmieni niemiecką turystykę?
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
SOL-TOURS KRAKÓW OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!