Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska pozwolą restauracjom zwrócić niesprzedane kegi
Grupa Żywiec umożliwi lokalom gastronomicznym zwrot nieotwartych kegów z piwem.
W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia - mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.
Grupa piwowarska zwróci właścicielom lokali poniesione w związku z tym koszty. Szacuje się, że producent odbierze ok. 25 tys. kegów, o wartości przeszło 5 mln zł.
Również Kompania Piwowarska, w związku z pandemią koronawirusa, wesprze niemal 9 tysięcy lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych oraz wydłużając terminy płatności. Producent nieprzerwanie prowadzi też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego by przygotować je do ponownego uruchomienia w dniu otwarcia lokali.
Kompania Piwowarska zdecydowała, że wszystkie beczki z piwem, które były w użyciu w czasie ogłaszania zamknięcia lokali, a także wszystkie zawierające piwo, którego termin do spożycia już mija lub minie w czerwcu, zostaną odebrane przez producenta w momencie powtórnego otwarcia placówek gastronomicznych. Odbiór niespożytego piwa dotyczy także lokali tankowych. W trakcie odbioru zrealizowana zostanie również dostawa świeżego trunku, gotowego do serwowania. Firma szacuje, że wartość przekazanego przez producenta piwa świeżego wyniesie nie mniej niż 5.6 mln złotych. Dodatkowo firma wprowadziła wydłużony termin płatności dla swoich partnerów, którzy na tej podstawie wydłużają terminy obsługiwanym gastronomów, co korzystnie wpłynie na ich płynność finansową.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
eSky chwali się tańszymi ofertami
USA wprowadza zakaz wnoszenia urządzeń elektrycznych na pokład samolotu
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Jakie trendy zdominują branżę w 2019 roku?
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?
Jak pandemia zmieni niemiecką turystykę?
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
WTTC: W przyszłym roku wydatki na podróże służbowe osiągną 2/3 poziomu sprzed pandemii
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce
Węgry zaostrzają kryteria wjazdu
Hotele sieci Best Western wyróżnione TripAdvisor Certificate of Excellence
Podpisz petycję z apelem o pomoc dla branży turystycznej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku