Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Ryanair zniechęca do OTA
Ryanair przygotowała informację i rekomendację dla pasażerów, aby zawsze dokonywali rezerwacji bezpośrednio z liniami lotniczymi.
Zdaniem przedstawicieli irlandzkiego przewoźnika, wiele internetowych biur podróży dostarcza liniom lotniczym niedokładne dane pasażerów, co może utrudnić pasażerom zarządzanie rezerwacjami i składanie niezbędnych deklaracji bezpieczeństwa wymaganych podczas podróży, a także uniemożliwiać otrzymywanie ważnych informacji o podróży od linii lotniczych, w tym potencjalnych zmian czasu odlotu, opóźnień i aktualizacji dotyczących anulowania.
Ryanair podkreśla, że nie utrzymuje żadnych relacji handlowych z internetowymi biurami podróży i nie są upoważnione przez przewoźnika do sprzedaży jego lotów.
Internetowe biura podróży nadal wprowadzają pasażerów w błąd, aby uwierzyli, że otrzymują najtańszą dostępną cenę, fałszywie reklamując niższe taryfy niż same linie lotnicze. Jednak te "obniżone taryfy" są często niczym innym jak tylko przynętą na kliknięcia, która ma zwabić klientów, a następnie uderzyć w nich ukrytymi marżami sięgającymi w niektórych przypadkach nawet 200%. OTA nie tylko pobierają od klientów opłaty wyższe niż rzeczywista taryfa Ryanair, ale wiele z nich podaje również Ryanair nieprawidłowe adresy e-mail pasażerów, co oznacza, że nie możemy bezpośrednio komunikować się z pasażerami w celu udostępniania istotnych informacji o locie i aktualizacji, w tym potencjalnych zmian czasu odlotu. Wiele internetowych biur podróży ukrywa również szczegóły rezerwacji przed pasażerami, co blokuje im dostęp do ich rezerwacji i samodzielne zarządzanie nimi, chociażby w celu potwierdzenia, że bagaż, który chcą zabrać, jest zgodny z przepisami bezpieczeństwa lotu. Przekonaliśmy się o tym w zeszłym tygodniu, gdy klienci OTA podróżujący do/z Rodos podczas pożarów lasów nie mogli uzyskać dostępu do swoich rezerwacji, aby skorzystać z bezpłatnej opcji zmiany lotu Ryanair. Nigdzie nie było widać internetowych biur podróży. Na szczęście pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem OTA, skorzystali z naszego procesu weryfikacji klienta, a nasz zespół obsługi klienta był w stanie udzielić im wsparcia i zmienić ich loty. Ryanair od dawna prowadzi kampanię mającą na celu ochronę klientów przed nieuczciwymi praktykami OTA, w tym wprowadzenie kilku środków wspierających klientów, takich jak Ryanair Verified i weryfikacja klienta, aby umożliwić pasażerom zarządzanie rezerwacją, gdy internetowe biura podróży przekazują Ryanair nieprawidłowe dane pasażerów. Ryanair będzie nadal zwiększał świadomość i chronił klientów przed antykonsumenckimi praktykami OTA i wzywamy klientów, aby zawsze zwracali uwagę na pieczęć Ryanair Verified i dokonywali rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie internetowej lub w aplikacji, aby uzyskać najniższe ceny i bezpośrednią obsługę klienta - powiedział Dara Brady, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i technologii cyfrowych w Ryanair.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Hotelarze złożą pozwy przeciw Skarbowi Państwa?
Itaka zaprezentowała Airbusa A330
Turcja wpuści zaszczepionych turystów bez testów
Kraków gospodarzem 41. sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa
Korporacja medialna partnerem kampanii Restart Tourism
Kawa na ogródku dziesięciokrotnie droższa?
Kontrole na granicy ze Słowacją przedłużone
do ludzi z branży- na kogo upadek stawiacie?
Travelist.pl podsumowuje rezerwacje w pierwszym kwartale
Małopolska Organizacja Turystyczna zostanie dofinansowana
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum Egipskiego
IGHP: wakacje udane, poziom rezerwacji na październik i listopad niepokojący
Ruszyły prace nad unijnym certyfikatem szczepień
Airbnb zawiesił działalność w Rosji i na Białorusi
