Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Jak wygląda przygotowanie samolotu do uziemienia?
W związku z kryzysem związanym z koronawirusem przewoźnicy musieli tymczasowo zawiesić swoje loty.
Linie lotnicze Brussels Airlines pozwalają zajrzeć za kulisy i pokazują jak wygląda przygotowywanie samolotów do dłuższego uziemienia. Nie jest to proste. Przygotowanie Airbusa A330 zajmuje około 400 roboczogodzin. Wszystkie okna maszyny są zaklejone taśmami, aby zapobiec odbarwieniu wnętrza przez światło słoneczne, podwozia i silniki są dokładnie opakowane, aby ptaki nie mogły się w nich zagnieździć i aby zapobiec korozji. Również wszystkie fotele muszą być zakryte.
Wszystko to tworzy spektakularny widok na lotnisku w Brukseli. Ponieważ lotnisko nie jest przystosowane do parkowania tak wielu samolotów w tym samym czasie, konieczne było nawet oczyszczenie drogi kołowania.
Można by pomyśleć, że po zaparkowaniu i zablokowaniu samolotu nie pozostaje nic innego, jak poczekać, aż będzie mógł ponownie wystartować. W rzeczywistości jednak zespoły obsługi technicznej i inżynieryjnej Brussels Airlines są dość zajęte, aby utrzymać flotę w najlepszej formie. Każdego dnia, na przykład, koła muszą być lekko skręcone, aby nie zużywały się pod ciężarem samolotu, a co tydzień muszą być przeprowadzane kontrole i testy. 30 pracowników z działu konserwacji i inżynierii nadal pracuje w pełnym wymiarze godzin, aby wykonać wszystkie te zadania.
Poniżej filmik obrazujący wszystkie te działania.
Wszystkie zdjęcia są autorstwa Brussels Airlines.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Zdalna praca niszą dla touroperatorów?
Orbis wybuduje nowy hotel na Pomorzu Zachodnim
Spowolnienie ożywienia ruchu lotniczego
Turyści będą mieć utrudniony dostęp do wieży Eiffla
Remont wybrzeża pomoże turystyce?
Polonus startuje z akcją promocyjną
Sabre będzie współpracował z Google
PIH: bez otwarcia granic hotele będą mieć ogromne problemy
Jakie nastroje ma pomorska branża turystyczna?
Drożeją noclegi w obiektach hotelowych
Lotnisko w Poznaniu spodziewa się udanego sezonu letniego
Europ Assistance: w 2021 roku więcej spraw niż przed pandemią
Wkrótce zacznie obowiązywać cisza nocna na Lotnisku Chopina
Travelist przyznaje certyfikaty obiektom noclegowym
Rzecznik rządu wspomniał o terminie otwarcia hoteli
Przewoźnik rezygnuje z obowiązkowych maseczek na niektórych lotach
Biuro podróży zmieni właściciela?
Branże lotnicza: nowe stawki opłat dyskryminują regionalne lotniska
Andrzej Gut-Mostowy wraca do rządu
Hotel Zdravec 4 gwizadki Złote Piaski Bułgaria