Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Do wydzierżawienia Ośrodek Wczasowy w Jastrzębiej...
- Specjalista turystyki
- Rezydent 2021
- Salon ITAKA Kraków - oferta pracy
- Multiagencja turystyczna zatrudni pracownika
- Sprzedam fotele obrotowe (salon firmowy TUI)
- Fostertravel.pl - Specjalista ds Turystyki
- Kolonie letnie , wycieczki 2021
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista d/s sprzedaży Denar Travel (Żory,...

Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla klientów
Ecco Holiday uruchamia proces zwrotów za niezrealizowane wycieczki z powodu pandemii. Biuro odda swoim klientom 100% wpłaconych pieniędzy. Firma nie będzie korzystać z pomocy rządowej i brakujące środki pokryje z funduszy własnych.
Touroperator oferujący wyjazdy pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel rozpoczyna proces zwrotów zgodnie z tzw. tarczą antykryzysową. Dotyczy to wyjazdów, które nie mogły zostać zrealizowane z powodu pandemii, a które były objęte umowami po 28 lutego 2020 r. Wszyscy klienci, których dotyczą te regulacje, otrzymają pełen zwrot środków wpłaconych na poczet organizacji imprezy.
180 dni, które biura podróży otrzymały na mocy ustawy na zwrot pieniędzy klientom, były nam potrzebne na rozliczenia z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, agentami lokalnymi, firmami transferowymi. Od momentu zamrożenia turystyki napotkaliśmy na wiele utrudnień. Pozamykane hotele, linie lotnicze z niedostępną infolinią, zawieszone działalności lokalnych firm nie ułatwiały sytuacji. Dzięki wytężonej pracy oraz przy pomocy lokalnych agentów na destynacjach, udało nam się odzyskać większość pieniędzy za rezerwacje naszych klientów. Obecnie trwa jeszcze proces zawrotów z linii lotniczych, a część opłaconych świadczeń na destynacjach mamy do wykorzystania w przyszłości. Niezależnie od tego naszym klientom zwrócimy 100% wpłaconych pieniędzy, a brakujące środki pokryjemy z własnych funduszy. Bardzo dziękujemy wszystkim zrozumienie. Zdajemy sobie sprawę, że ta nadzwyczajna sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy była trudna dla wszystkich ogniw turystycznego łańcucha. - mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing i PR Manager w Ecco Holiday.
Touroperator nie planuje korzystać z rozwiązań pomocowych dotyczących kredytowania wypłat, nad którymi obecnie prowadzone są prace. Firma nie potrzebuje środków pieniężnych z zewnątrz i swoje zobowiązania wobec klientów pokryje z własnego budżetu. Spółka od lat prowadzi działania biznesowe także poza branżą turystyczną, dzięki czemu ani proces zwrotów, ani dalsze ograniczenia ruchu turystycznego nie będą miały wpływu na funkcjonowanie biura niezależnie od tego, jak długo będą trwały. Ecco Holiday należy do grupy kapitałowej działającej na rynku finansowym.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Touroperator zwraca zaliczki
[2021-01-09 08:50 185.23.13.*]
No niestety jest to nieprawda otrzymałam 50% zwrotu. Powiadomienie o rozwiązaniu umowy otrzymałem 28.05.2020 dziś mija 226 dzień biuro tłumaczy się, że nie otrzymało zwroty od Ryanair.Może ktoś mi powie co powinnam w tej sytuacji zrobić. Jadwiga Górska odpowiedz »
Touroperator zwraca zaliczki
[2021-01-25 11:44 195.164.162.*]
No niestety mi też nie oddali za bilety lotnicze a minęło 9 miesięcy.Po co piszą takie brednie że biuro odda 100% wpłaconych pieniędzy, że pokryją z własnych środków ? Przecież całość za imprezę wpłaciłam do biura podróży i nie powinno interesować mnie to czy linie lotnicze zwrócą pieniądze czy nie. Po konsultacji z Radą Prawnym zamierzam założyć sprawę sądową. odpowiedz »
Touroperator zwraca zaliczki
[2020-09-08 10:48 83.5.165.*]
i czym tu się chwalić???? nasze biuro już wcześniej pozwracało zaliczki i wpłaty dla klientów i żadnego szumu z tego powodu nie było..... Krystyna odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Przedsiębiorcy potrzebują planu przywracania
Posłowie z Komisji chcą dodatkowej pomocy dla
WTTC: kwarantanna nie jest skutecznym sposobem zwalczania
UFG wypłacił ponad dwieście milionów złotych za wycieczki odwołane z powodu
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń ocenia rządową
Dział dla turystów:
WTTC: kwarantanna nie jest skutecznym sposobem zwalczania
W Katowice Airport powstał punkt szybkich testów
Rada UE przyjęła przepisy zwiększające prawa pasażerów
Dominikana: darmowe testy antygenowe dla
Prezydent podpisał nowelizację ustawy rozszerzającą możliwości korzystania z bonu
Dział prawo i podatki:
Przedsiębiorcy potrzebują planu przywracania
Posłowie z Komisji chcą dodatkowej pomocy dla
UFG wypłacił ponad dwieście milionów złotych za wycieczki odwołane z powodu
Starsze aktualności:
Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla
Egipt droższy niż przed
Wizz Air Abu Zabi odbiera swój pierwszy
Czemu jest tak źle, skoro jest tak
KE: wprowadzanie ograniczeń podróżowania powinno się odbywać na bardziej przejrzystych
Mniej powiatów na żółtej i czerwonej
Rzecznik MŚP zgłasza senatorom postulaty branży
Blogerzy zainspirują do wykorzystania bonu
Zdrojowa Hotels podsumowuje
Czy można ubiegać się o odszkodowanie za opóźniony lot w walucie innej niż
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na
Na rynku hotelarskim dalej widać chęć do
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty zimowej 2021
Strajk na portugalskich lotniskach
Bari wraca do siatki połączeń wrocławskiego lotniska
Pierwsze efekty remontu Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Przyznano nagrody polskim hotelom
Zimowy rozkład lotów z Katowic
Nowe weekendowe połączenie Ryanair
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Pracownicy Parku skontrolują przewodników
Sierpień kolejnym miesiącem spadków
Polski Bus: podróże łączone z Wrocławia do Wiednia i Brna
Zakaz lotów do mniejszej liczby krajów
Nowe lotnicze połączenie z Szczecina
LOT rozszerza siatkę połączeń z Kraków Airport
Almatur: sprzedaż First Moment ma się ku końcowi
Nowe połączenie z lotniska w Poznaniu
Zakopiańska restauracja z nowym szefem kuchni
Więcej pasażerów na bydgoskim lotnisku
Ryanair rozszerza ofertę lotów z Lublina
CEO Grupy TUI przedłuża kontrakt
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi