Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2023-03-02
Województwo: Mazowieckie
Biuro Podróży Blue Style Sp. z o.o., właściciel marki Sun & Fun Holidays znajduje się w gronie największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej. Jako touroperator specjalizujemy się w organizacji wakacji w formule all inclusive w ulubionych kierunkach wypoczynku Polaków m.in.: w Turcji, Bułgarii, Egipcie, Tunezji, Grecji, Dubaju i na Cyprze Północnym.
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specialista ds. skarg w dziale Customer Service (Customer Service Claims Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Analiza i rozpatrywanie reklamacji
Korespondencja z oddziałami wew. i Kontrahentami zagranicznymi
Obsługa telefoniczna i mailowa (Klienci, Agenci, Kontrahenci, korespondencja wew.)
Wymagania:
Dobra organizacja czasu pracy
Biegłość w redagowaniu korespondencji
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i
korespondencję (m.in. negocjacyjną)
Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz zdolności negocjacyjne w
przypadku obsługi Klientów konfliktowych (doświadczenie w obsłudze ww.
Klientów dodatkowym atutem)
Łatwość pracy w zespole oraz w międzynarodowym środowisku biznesowym
Sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach
Doświadczenie w pracy w turystyce np. na stanowisku rezydenta mile widziane
Oferujemy:
Możliwość rozwoju osobistego
Pracę w przyjaznym zespole
Stabilne warunki zatrudnienia
Dokumenty aplikacyjne proszę kierować na adres: a w temacie wiadomości prosimy o wpisanie: praca - Customer Service.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w CV następujące klauzuli dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów niniejszej rekrutacji:
Wyrażam zgodę, aby Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pruszkowskiej 29 lok. U1, 02-119 Warszawa przetwarzała moje dane osobowe umieszczone przez mnie w dokumentach rekrutacyjnych oraz przedstawione przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
Jeżeli kandydat chce wziąć udział również w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, prosimy o umieszczenie w CV również następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę, aby Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pruszkowskiej 29 lok. U1, 02-119 Warszawa przetwarzała moje dane osobowe umieszczone przez mnie w dokumentach rekrutacyjnych oraz przedstawione przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu poinformowania mnie o przyszłych rekrutacjach, które zostaną uruchomione w ciągu jednego roku od dnia przesłania przeze mnie dokumentów rekrutacyjnych i umożliwienia wzięcia przeze mnie udziału w takich przyszłych rekrutacjach. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na www.sunfun.pl, w zakładce: Informacje.
Dział: Dam pracę
Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
Data wstawienia: 2023-02-16 15:05Data ważności: 2023-03-02
Województwo: Mazowieckie
Biuro Podróży Blue Style Sp. z o.o., właściciel marki Sun & Fun Holidays znajduje się w gronie największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej. Jako touroperator specjalizujemy się w organizacji wakacji w formule all inclusive w ulubionych kierunkach wypoczynku Polaków m.in.: w Turcji, Bułgarii, Egipcie, Tunezji, Grecji, Dubaju i na Cyprze Północnym.
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specialista ds. skarg w dziale Customer Service (Customer Service Claims Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Analiza i rozpatrywanie reklamacji
Korespondencja z oddziałami wew. i Kontrahentami zagranicznymi
Obsługa telefoniczna i mailowa (Klienci, Agenci, Kontrahenci, korespondencja wew.)
Wymagania:
Dobra organizacja czasu pracy
Biegłość w redagowaniu korespondencji
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i
korespondencję (m.in. negocjacyjną)
Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz zdolności negocjacyjne w
przypadku obsługi Klientów konfliktowych (doświadczenie w obsłudze ww.
Klientów dodatkowym atutem)
Łatwość pracy w zespole oraz w międzynarodowym środowisku biznesowym
Sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach
Doświadczenie w pracy w turystyce np. na stanowisku rezydenta mile widziane
Oferujemy:
Możliwość rozwoju osobistego
Pracę w przyjaznym zespole
Stabilne warunki zatrudnienia
Dokumenty aplikacyjne proszę kierować na adres: a w temacie wiadomości prosimy o wpisanie: praca - Customer Service.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w CV następujące klauzuli dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów niniejszej rekrutacji:
Wyrażam zgodę, aby Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pruszkowskiej 29 lok. U1, 02-119 Warszawa przetwarzała moje dane osobowe umieszczone przez mnie w dokumentach rekrutacyjnych oraz przedstawione przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
Jeżeli kandydat chce wziąć udział również w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, prosimy o umieszczenie w CV również następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę, aby Blue Style sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pruszkowskiej 29 lok. U1, 02-119 Warszawa przetwarzała moje dane osobowe umieszczone przez mnie w dokumentach rekrutacyjnych oraz przedstawione przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu poinformowania mnie o przyszłych rekrutacjach, które zostaną uruchomione w ciągu jednego roku od dnia przesłania przeze mnie dokumentów rekrutacyjnych i umożliwienia wzięcia przeze mnie udziału w takich przyszłych rekrutacjach. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na www.sunfun.pl, w zakładce: Informacje.
Ogłoszeniodawca
Firma: Blue Style Sp. z o.o.Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaIlu pasażerów obsłużyły lotniska regionalne?
Premier zapowiedział plan odmrożenia gospodarki.
Niemiecka inwestycja na terenie Polski
AmRest zwalnia część pracowników
Oświadczenie OSAT-u w sprawie TUI Poland
Upały też mogą powodować odwołanie lotów
Świąteczne wyjazdy tańsze niż przed rokiem
UTK: Przewoźnik musi zapewnić bezpieczną i wygodną podróż
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Linie Emirates zaprezentują nową klasę ekonomiczną premium