Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Spacjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
- Specjalista ds. turystyki w biurze agencyjnym
- pilot Bawaria
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Partnera Biuro Podrózy
Zobacz także
Hilton uznany za najlepsze miejsce do pracy
Zasady dodatkowego wynagrodzenia nie mogą dyskryminować pracujących w niepełnym wymiarze
Włochy straciły pierwsze miejsce
Niemiecka turystyka ma się dobrze
Niemiecki workshop turystyczny
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet Mobilności
Niemiecka inwestycja na terenie Polski
Dwie niemieckie firmy założyły spółkę joint venture, by razem sfinalizować ogromną inwestycję na terenie Polski. Projekt powiązany jest z branżą lotniczą.
Jak wynika z oficjalnych informacji, dwie niemieckie firmy Lufthansa Technik i MTU Aero Engines utworzyły spółkę joint venture, której celem jest zbudowanie zakładu zajmującego się konserwacją, naprawą i przeglądami lotniczych silników turbowentylowych PW1000G.
Nazwa nowego wspólnego projektu brzmi JV brzmi Engine Maintenance Europe, czyli EME Aero. Kontrakt został podpisany 4 grudnia br. i na mocy umowy każdy z partnerów posiada 50% udziałów w nowej spółce.
Co najważniejsze, EME Aero będzie miał swój zakład w Polsce i w przyszłości będzie zatrudniał 800 pracowników. Jeszcze nie podano dokładnej lokalizacji zakładu. Obie strony przedsięwzięcia zainwestują łącznie około 150 mln euro do 2020 roku. Na czele firmy staną kierownik projektu Derrick Siebert (CEO) z Lufthansy Technik oraz dr Uwe Zachau (COO), jego odpowiednik w MTU Aero Engines. Uruchomienie obiektu planowane jest na rok 2020.
Ten projekt jest dla nas wyzwaniem ponieważ chcemy by EME Aero rozpoczęło działalność w możliwie najkrótszym czasie. Dla nas jest to ogromna motywacja. Otwierając zakład dla całkowicie nowej generacji silników w Europie będziemy mieli udany start. - komentuje. Uwe Zachau dodaje Rozpoczęcie działalności jest dla nas krokiem milowym. W ciągu najbliższych dwóch lat będziemy musieli zrealizować ambitny plan rozwoju. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu wspaniałemu zespołowi, złożonemu z kolegów z obu firm, uda nam się podołać wyzwaniu
Obie firmy już od 2009 roku działają na terenie Polski, dokładnie w tzw. Dolinie Lotniczej w Rzeszowie. W zakładzie produkowane są m.in. łopatki do turbin silników samolotowych oraz montowane turbiny niskiego ciśnienia do silników serii PW1000G.
Dla Lufthansy Technik nowy JV jest drugim dużym przedsięwzięciem w Polsce: we wrześniu 2017 r. w Środzie Śląskiej rozpoczęto budowę centrum serwisowania silników lotniczych (XEOS). Uruchomienie planowane jest na początek 2019 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Kolejny rekord w Katowice
Kraków Airport: granica 10 mln pasażerów rocznie już
Starsze aktualności:
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Świąteczne wyjazdy tańsze niż przed rokiem
UTK: Przewoźnik musi zapewnić bezpieczną i wygodną podróż
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Linie Emirates zaprezentują nową klasę ekonomiczną premium
Co przygotowali organizatorzy Meetings Week Poland 2022?
Zmiany w strukturze akcjonariuszy TUI
Grecja wprowadziła nowe środki ostrożności
Ryanair uruchomi 27 nowych tras
Czeska partia chce ukrócenia patologii Airbnb
Lotnisko w Salonikach będzie mogło przyjmować turystów wcześniej niż zakładano
Porty regionalne chciałyby unijnego dofinansowania
Wizz Air zmniejsza ilość połączeń do Włoch