Subskrypcja



Szukaj

Bałtyk pod obcą banderą

Klęska PŻB i Unity Line to tylko kwestia czasu. Konkurencja już zaciera ręce, bo przejmie atrakcyjny rynek.


Główne przyczyny tego stanu to błędne decyzje inwestycyjne (zakup promu Boomerang nie nadającego się na Bałtyk), konflikt w PŻB i niedoinwestowanie (brakuje środków na nowe, duże promy).




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

(brak tematu) [2012-11-12 15:28 77.45.88.*]
Nasi robia duzo ,ale bez wsparcia moga nie podołac. odpowiedz »

(brak tematu) [2012-05-17 15:40 89.78.178.*]
no niestety... :( odpowiedz »

masz racje [2012-05-17 16:01 89.78.178.*]
masz racje. odpowiedz »

i dupa! [2008-02-23 16:24 83.21.222.*]
Mamy 2008 rok i co ? Padły czy się rozwijają ? :) odpowiedz »

i dupa! [2008-05-05 13:20 195.216.109.*]
no własnie!!! PŻB Ma Wawla, Scandinavie, Baltivie, Pomeranię...PŻM ma Polonię, Gryfa, Galileusza, Wolina, Kopernika, Śniadeckiego..a na dniach ma wejść kolejny prom na linii Sw-Ys. Skania..wiec te złowrogie wróżby sie nie sprawdziły..a co najdziwniejsze to własnie obcy przewoźnicy zrezygnowali z ekspansji na nasz rynek bo widzą że nasi przewożnicy radzą sobie wyjatkowo doskonale... odpowiedz »

(brak tematu) [2012-11-12 15:28 77.45.88.*]
Nasi robia duzo ,ale bez wsparcia moga nie podołac. odpowiedz »





Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij