Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
- Marmarissimo w Turcji Egejskiej REKRUTUJE na...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Żoliborz
- Wakacje.pl Warszawa
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Galeria...
- BIURO PODRÓŻY - REZERWACJA USŁUG TURYSTYCZNYCH /...
- Strony www
- Specjalista ds. rezerwacji usług turystycznych
Znaczenie turystyki biznesowej dla rozwoju gospodarczego i kreowania wizerunku miast
17 listopada 2005 roku w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki (Sala Rudniewa) odbędzie się Międzynarodowa konferencja pt. "Miasta spotkań - miasta nowoczesności. Znaczenie turystyki biznesowej dla rozwoju gospodarczego i kreowania wizerunku miast".
Gospodarzem konferencji jest Biuro Promocji Miasta i Urząd m.st. Warszawy.
Celem konferencji jest zaprezentowanie miastotwórczej roli kongresów, konferencji i imprez biznesowych, przedstawienie doświadczeń wielkich miast z realizacji imprez masowych i przedstawienie doświadczeń organizatorów imprez specjalnych (kulturalnych, politycznych, sportowych).
W konferencji uczestniczyć będą dyrektorzy marketingu i promocji miast z całej Polski, reprezentanci samorządów odpowiadający za imprezy masowe, kulturalne, turystyczne i sportowe, planiści konferencyjni, menedżerowie parków tematycznych, obiektów kulturalnych i sportowych oraz animatorzy życia kulturalnego, szkoleniowcy, organizatorzy spotkań firmowych, agencje reklamy i PR, prasa.
Zgodnie z programem konferencji odbędą się panele pt.:
- "Czy Polska ma należny udział w rynku międzynarodowych spotkań?" - Tom Hulton, dyrektor IMEX
d/s stosunków międzynarodowych, były sekretarz generalny ICCA, ekspert MICE - "Promocja Warszawy jako stolicy Polski" - Tadeusz Deszkiewicz, dyrektor Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
- "Jak miasta w Niemczech korzystają z turystyki biznesowej" - Ulrike Mende, Kleist Forum, Frankfurt nad Odrą
- "Wykorzystanie ofert kulturalnych w Polsce dla rozwijania turystyki" - Maciej Domański, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
- "Programy Sister Cities - historia i stan obecny" - dr Jan Loryś, dyrektor Muzeum Polskiego w Chicago
- "Promocja miasta za granicą - doświadczenia Warsaw Destination Alliance" - Alex Kloszewski, Edyta Musielak
- "Znaczenie gości biznesowych, w tym konferencji, dla hotelu" - Ianic Menard, dyrektor sprzedaży dla klientów korporacyjnych oraz rynku M.I.C.E., Grupa Hotelowa Orbis
- "Konferencje na szynach - oferta specjalnych wagonów konferencyjnych PKP Intercity" - Anna Różycka, Dariusz Antoniak, PKP Intercity
- "Tajemnice reżyserii wielkich imprez" - panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków, organizatorów imprez kulturalnych, politycznych, sportowych.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmuje organizator konferencji, firma Meetings Management do 10 listopada 2005. r.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Rekordowa sprzedaż biletów lotniczych w
Turcja chwali się wynikami za 2023
Port Lotniczy Gdańsk podsumował 2023
Bieszczady: w dolinach mroźniej niż w górach
Nowości na zimę w Travel Gallery
Wielka Brytania: spadek turystów zagranicznych o 13%
Coraz więcej prywatnych parkingów w okolicach Okęcia
Wizz Air otworzy nową bazę w Kijowie na lotnisku Żuliany
Neckermann rozwija ofertę skierowaną do seniorów
Lufthansa: limitowana liczba biletów do Indii
Wawel - atrakcja turystyczna za droga dla Polaków?
Sylwester w góralskiej chałupie hitem
Pasażerowie British Airways czują się obrażeni - wg ankiety Skyscanner
Wczasy w Grecji do odsprzedania!!!PILNE!!!!!!
POT zaprasza do udziału w International Destination Expo w Pradze
Pół miliona na koncie Centralwings
Nic nie wyszło z kolejnej atrakcji Muzeum Powstania Warszawskiego
Rainbow Tours: przedsprzedaż oferty letniej zwiększyła liczbę klientów o 169%
70 rodzajów pizzy, m.in. wenecka z makaronem i murzyńska z sosem czekoladowym