Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Przełom w promocji Krakowa!
Kraków jest pierwszym polskim miastem, które zdecydowało się na tak odważną reklamę billboardowo-medialną.
Już od października na terenie całego kraju stanie 240 billboardów reklamujących weekend w Krakowie. Najwięcej plakatów znajdzie się w Warszawie, oraz na Górnym i Dolnym Śląsku.
Na billboardach pojawią się reklamy ukazujące arkady Sukiennic utworzone z kieliszków, oraz zachętę do odwiedzenia jednego z nielicznych miast, w którym jest tak dużo kościołów i klubów.
Reklamy (oprócz billboardów) pojawią się także w wysokonakładowych pismach, ogólnopolskich i regionalnych radiach (m.in. w RMF-ie) oraz w portalach internetowych.
Celem kampanii promocyjnej jest przedłużenie sezonu turystycznego w mieście i przyciągnięcie ludzi młodych duchem, których stać na to, by spontanicznie zadecydować o spędzeniu weekendu w Krakowie.
Jest to pierwsza, tak oryginalna kampania reklamująca Kraków. Pomysł powiązania sukiennic z kieliszkami jest wprawdzie kontrowersyjny, ale może okazać się skutecznym zabiegiem artystycznym - taką reklamę obejrzy i zapamięta każdy.
Kampanię przygotowała warszawska agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która na rynek wprowadzała wielkie marki - m.in. Mercedesa.
Kolejna akcja promująca Kraków planowana jest tuż przed sylwestrem. Będzie ona oparta o inne projekty graficzne. W przyszłym roku Kraków spróbuje również reklamy na rynku międzynarodowym, m.in. w telewizji - mówi się tu np. o MTV lub kanałach Discovery. Bardzo prawdopodobne, iż pieniądze na ten cel da Unia Europejska.
Pieniądza na tą kampanie uzyskano dzięki opłacie miejscowej - więcej możesz o niej przeczytać tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział aktualności dnia:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
O Tarnowie w chińskim prestiżowym miesięczniku "Lifepaper"
Na wino świętomarcińskie do Czech
Od października nowa szata serwisu www Pizza Hut
Linie lotnicze TAP: ostatni kwartał 2007 osłabił wyniki
Obowiązki biur podróży w sytuacjach wystąpienia siły wyższej
Sphinx wprowadza nowe dania do menu
Wkrótce rozpocznie się budowa południowej obwodnicy Warszawy
Dokumentacja w opodatkowaniu usług turystycznych
Rozpoczęła się akcja liczenia turystów w Tatrach
Kalifornia: 3 osoby zginęły, 3 zostały ranne w wyniku katastrofy śmigłowca turystycznego
Turysta w kłopotach - przez własną głupotę
Połączenie kolejowe Balice - Kraków będzie później
Balice znów stanęły z powodu mgły
Katowice i Sosnowiec mają szansę na turystów zafascynowanych Polą Negri i Hansem Bellerem
Małpa kelnerem w japońskiej restauracji
Ecco Travel wypuszcza nowy zimowy katalog
Uwaga na utrudnienia na południowej obwodnicy Krakowa
