Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
W 2006 roku nie będzie czym latać
Park samolotów pozostających własnością rosyjskich przewoźników w 2006 roku zmaleje prawie o połowę. Według danych Głównego Inspektoratu Lotnictwa Cywilnego Federacji Rosyjskiej w lecie 2003 roku zdatnych do latania było w Rosji 1450 pasażerskich samolotów.
Zgodnie z prognozami Inspektoratu na rok 2006 ilość floty, zmniejszy się o 45%, a w roku 2015 praktycznie wszystkie aktualnie eksploatowane samoloty pasażerskie będą niezdatne do pracy. Równocześnie w Europie w 2006 roku wejdą w życie nowe przepisy o dotyczące obniżania poziomu hałasu zewnętrznego wytwarzanego przez samoloty, oraz ekologii, co spowoduje, że nawet te maszyny, które pozostaną, nie będą mogły realizować niektórych kursów.
Aktualnie rosyjscy przewoźnicy nie mają środków na zakup nowych samolotów. Średnia cena jednej maszyny to 25 milionów dolarów - kwota ta przekracza możliwości finansowe większości rosyjskich linii lotniczych. Przewoźnicy nie biorą też pod uwagę leasingu maszyn - ze względu na za wysokie oprocentowanie (nie mniej niż 12%) i zbyt krótki okres leasingu (5-7 lat).
Jednocześnie popyt na bilety lotnicze w Federacji Rosyjskiej ciągle rośnie - i to zarówno w sferze przelotów krajowych, jak i zagranicznych. Zdaniem ekspertów, już w przyszłym roku znacznie przewyższy on podaż, co może spowodować, iż przy kasach biletowych pojawią się dawno zapomniane kolejki.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Misski nie zapłacą za sesję zdjeciową nad Morskim Okiem
Najazd turystów na Wyspy Kanaryjskie
Kubańska turystyka przyjazdowa notuje wzrosty
Polska młodzież wybiera kolonie letnie za granicą?
Łeba polne namiotowe 50 m od morza.
Jak jeden z klientów Travel Avenue zaryzykował, i pojechał na Teneryfę
Kto przepłaca 1900 zł na jednym bilecie?
Wizz Air wprowadza opłatę za bagaż
Gdynia: atrakcje dla turystów także poza sezonem
Eos Airlines ogłosiły bankructwo i zwracają pieniądze za niewykorzystane bilety
Mieli pracować w hawajskich hotelach i restauracjach...
Nowość na rynku - wille na Krecie
EvoBus zaprasza na "Dni otwarte"
Wakacje w Zakopanym: nie wszystkie atrakcje są łatwo dostępne dla turystów
W zasobie ANR znajduje się ponad 800 pałacyków i dworków
Łódzkie lotnisko traci połączenia!
Mazowsze to region, który warto zwiedzać!
Kopernik Travel - przywlaszcza pieniadze klientow