Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Ruszyła międzynarodowa kampania LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT postawiły na promocje na rynkach zagranicznych - i tak w poniedziałek, 8 listopada ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa polskiego przewoźnika. Jej celem jest poinformowanie pasażerów o atrakcyjności oferty LOTu na kierunkach do Polski względem ofert przewoźników low-costowych oraz tradycyjnych linii lotniczych.
Kampania swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię. Będzie ona trwała 4 tygodnie, a reklamy LOT będą publikowane w prasie, Internecie a także w londyńskim metrze. Promowane będzie siedem połączeń: Londyn - Warszawa - Londyn, Paryż - Warszawa - Paryż, Paryż - Kraków - Paryż, Amsterdam - Warszawa - Amsterdam, Mediolan - Warszawa - Mediolan, Rzym - Warszawa - Rzym oraz Rzym - Kraków - Rzym.
Poprzez kampanie reklamową LOT chcę poinformować o atrakcyjności cen na wymienionych kierunkach oraz dużej częstotliwości lotów umożliwiającej 'one-day-business'. Konkurencyjność marki LOT podkreśla także jej członkostwo w Star Alliance. Charakterystyczny dla kampanii jest fakt, iż PLL LOT podają ceny połączeń w obie strony - praktyka ta nie jest stosowana przez linie lotnicze typu low-cost. Dodatkowo, LOT chcę podkreślić atrakcyjność oferty połączeń do Londynu przypominając, iż jego samoloty wylatują i lądują z lotniska Heathrow.
Kampania reklamowa będzie realizowana za pomocą następujących mediów:
- Wielka Brytania - billboardy w londyńskim metrze oraz Internet,
- Francja - prasa, Internet,
- Włochy - prasa, Internet,
- Holandia - Internet
Dla PLL LOT kampanie przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
GDDKiA: podpisano umowę na budowę autostrady A4 w kierunku Tarnowa
Bombaj: sytuacja w hotelu Oberoi i Taj Mahal jest opanowana
Rozpoczęła się kampania reklamowa województwa śląskiego
Przedsiębiorco, uważaj na wpis do Fair Guide wydawnictwa Construct Data Velag GmbH
Tylko 25% polskich internautów robi zakupy w sieci
Hotelarze liczą na biznesmenów
Turyści kontra biuro podróży Alfa Star
Na Ukrainie powstało pierwsze muzeum UPA
Nowe menu i nowa kampania promocyjna w Pizza Hut
Pustelnia św. Jana z Dukli zagrożona
Na rynku wydawniczym ukazał się kolejny Informator Żeglarski 2009
Opieka nad dzieckiem w czasie lotu drożeje
Warszawa - językowe problemy obcokrajowców na Dworcu Centralnym
Warszawa: II Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel
Jakie polecacie biuro do zagranicznej wycieczki autokarem?