Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Ruszyła międzynarodowa kampania LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT postawiły na promocje na rynkach zagranicznych - i tak w poniedziałek, 8 listopada ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa polskiego przewoźnika. Jej celem jest poinformowanie pasażerów o atrakcyjności oferty LOTu na kierunkach do Polski względem ofert przewoźników low-costowych oraz tradycyjnych linii lotniczych.
Kampania swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Holandię. Będzie ona trwała 4 tygodnie, a reklamy LOT będą publikowane w prasie, Internecie a także w londyńskim metrze. Promowane będzie siedem połączeń: Londyn - Warszawa - Londyn, Paryż - Warszawa - Paryż, Paryż - Kraków - Paryż, Amsterdam - Warszawa - Amsterdam, Mediolan - Warszawa - Mediolan, Rzym - Warszawa - Rzym oraz Rzym - Kraków - Rzym.
Poprzez kampanie reklamową LOT chcę poinformować o atrakcyjności cen na wymienionych kierunkach oraz dużej częstotliwości lotów umożliwiającej 'one-day-business'. Konkurencyjność marki LOT podkreśla także jej członkostwo w Star Alliance. Charakterystyczny dla kampanii jest fakt, iż PLL LOT podają ceny połączeń w obie strony - praktyka ta nie jest stosowana przez linie lotnicze typu low-cost. Dodatkowo, LOT chcę podkreślić atrakcyjność oferty połączeń do Londynu przypominając, iż jego samoloty wylatują i lądują z lotniska Heathrow.
Kampania reklamowa będzie realizowana za pomocą następujących mediów:
- Wielka Brytania - billboardy w londyńskim metrze oraz Internet,
- Francja - prasa, Internet,
- Włochy - prasa, Internet,
- Holandia - Internet
Dla PLL LOT kampanie przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
GDDKiA: podpisano umowę na budowę autostrady A4 w kierunku Tarnowa
Bombaj: sytuacja w hotelu Oberoi i Taj Mahal jest opanowana
Rozpoczęła się kampania reklamowa województwa śląskiego
Przedsiębiorco, uważaj na wpis do Fair Guide wydawnictwa Construct Data Velag GmbH
Tylko 25% polskich internautów robi zakupy w sieci
Hotelarze liczą na biznesmenów
Turyści kontra biuro podróży Alfa Star
Na Ukrainie powstało pierwsze muzeum UPA
Nowe menu i nowa kampania promocyjna w Pizza Hut
Pustelnia św. Jana z Dukli zagrożona
Na rynku wydawniczym ukazał się kolejny Informator Żeglarski 2009
Opieka nad dzieckiem w czasie lotu drożeje
Warszawa - językowe problemy obcokrajowców na Dworcu Centralnym
Warszawa: II Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel
Jakie polecacie biuro do zagranicznej wycieczki autokarem?
