Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli opinie polskich turystów o hotelach
Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord - liczba opinii urlopowiczów na temat hoteli na całym świecie przekroczyła właśnie okrągły milion.
Polacy nie szczędzą gorzkich słów krytyki wobec nieuczciwych praktyk hotelarskich, a hotelarze coraz częściej biorą sobie do serca negatywne głosy byłych gości.
Piękne foldery a brutalna rzeczywistość:
Bajeczne zdjęcia hotelu i zachęcające opisy z katalogów turystycznych czasem mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. "Hotel dla wroga!", "Tragedia! Ludzie nie dajcie się nabrać", "Jedna wielka katastrofa", Syf, brud, robaki, smród i ubóstwo". Na stronach HolidayCheck.pl pełno jest opisów koszmaru na wakacjach. "Z brodzika wyłaziły robale wielkości dużych śliwek. W "restauracji" wycierają stół szmatą taką jak od podłogi, na to kładą bezpośrednio niedomyte sztućce, obok serwetkę, nie dają łyżeczek. W hotelu, na basenie, w restauracji pełno much." - to wrażenia Anny z 4- gwiazdkowego hotelu w Egipcie. "Hotel położony blisko plaży - cóż z tego, skoro plaża to wysypisko śmieci typu pralka, lodówka, buty, itd. Pokoje mają do dyspozycji "atrakcję": mianowicie pobliskie lotnisko i samoloty, które nad hotelem nabierają wysokości. Nie sposób stojąc na balkonie, a nawet w pokoju porozmawiać - tak jest głośno. W nocy jest jasno dzięki światłom samolotów. Łazienka koszmarna - jak na dworcu, toaleta zatykała się co 3 dzień, czasem trwale. Nad ranem właściciel opróżniał szambo - duszący smród. "- takie przeżycia zafundował użytkowniczce HolidayCheck.pl hotel na Rodos.
Śmiech przez łzy:
Baza opinii na HolidayCheck to prawdziwa kopalnia pomysłów na gagi kabaretowe. "Jedyne animacje to codzienne awantury na recepcji o klimatyzację! Fitness to bieżnia, która nie działa i jeden rower bez pedała." "Hotel z rodzaju późny Gomułka lub wczesny Gierek. Tragedia, brudno, grzyb w łazience, toaleta jak tzw. sławojka". "Jeśli chce ktoś przeżyć wakacje z grzybem w łazience - polecam. Brud, syf, kiła, i mogiła." - wypowiada się Danuta o swoim 3- gwiazdkowym hotelu w Grecji. "Animacja wieczorna : Około godz. 21 animatorzy przywożą sprzęt grający. Zaczyna się dyskoteka - dla dzieci (!): głównie pociąg i kaczuszki - od godz. 22 zaczyna się czas dla nas dorosłych...obfitujący w durne konkursy. Czas uciechy aż 1h ! O 23 sprzęt jest zwijany z powrotem"- narzeka urlopowicz po powrocie z Turcji.
W sieci nic się nie ukryje. Zawiedzeni turyści szybko doniosą o każdym błędzie i wpadce hotelu. Hotelarze coraz powszechniej zdają sobie z tego sprawę. Uwzględniając sugestie urlopowiczów starają się poprawiać jakość swoich usług. Wiele obiektów decyduje się na remont, organizuje szkolenia dla obsługi, aby ta skuteczniej reagowała na problemy gości i częściej się uśmiechała. Hotele wiedzą, że ich wizerunek w internecie jest sprawą kluczową, zwłaszcza w starciu z konkurencją.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Dział dla turystów:
Itaka: nocne spotkanie z
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Do delegacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające poniesione wydatki
Spłonęły 3 autobusy należące do PKS w Lipnie
Śląsk: kolej walczy o pasażera obniżając cenę biletów
Wizz Air wznawia loty do Londynu
