Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli opinie polskich turystów o hotelach
Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord - liczba opinii urlopowiczów na temat hoteli na całym świecie przekroczyła właśnie okrągły milion.
Polacy nie szczędzą gorzkich słów krytyki wobec nieuczciwych praktyk hotelarskich, a hotelarze coraz częściej biorą sobie do serca negatywne głosy byłych gości.
Piękne foldery a brutalna rzeczywistość:
Bajeczne zdjęcia hotelu i zachęcające opisy z katalogów turystycznych czasem mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. "Hotel dla wroga!", "Tragedia! Ludzie nie dajcie się nabrać", "Jedna wielka katastrofa", Syf, brud, robaki, smród i ubóstwo". Na stronach HolidayCheck.pl pełno jest opisów koszmaru na wakacjach. "Z brodzika wyłaziły robale wielkości dużych śliwek. W "restauracji" wycierają stół szmatą taką jak od podłogi, na to kładą bezpośrednio niedomyte sztućce, obok serwetkę, nie dają łyżeczek. W hotelu, na basenie, w restauracji pełno much." - to wrażenia Anny z 4- gwiazdkowego hotelu w Egipcie. "Hotel położony blisko plaży - cóż z tego, skoro plaża to wysypisko śmieci typu pralka, lodówka, buty, itd. Pokoje mają do dyspozycji "atrakcję": mianowicie pobliskie lotnisko i samoloty, które nad hotelem nabierają wysokości. Nie sposób stojąc na balkonie, a nawet w pokoju porozmawiać - tak jest głośno. W nocy jest jasno dzięki światłom samolotów. Łazienka koszmarna - jak na dworcu, toaleta zatykała się co 3 dzień, czasem trwale. Nad ranem właściciel opróżniał szambo - duszący smród. "- takie przeżycia zafundował użytkowniczce HolidayCheck.pl hotel na Rodos.
Śmiech przez łzy:
Baza opinii na HolidayCheck to prawdziwa kopalnia pomysłów na gagi kabaretowe. "Jedyne animacje to codzienne awantury na recepcji o klimatyzację! Fitness to bieżnia, która nie działa i jeden rower bez pedała." "Hotel z rodzaju późny Gomułka lub wczesny Gierek. Tragedia, brudno, grzyb w łazience, toaleta jak tzw. sławojka". "Jeśli chce ktoś przeżyć wakacje z grzybem w łazience - polecam. Brud, syf, kiła, i mogiła." - wypowiada się Danuta o swoim 3- gwiazdkowym hotelu w Grecji. "Animacja wieczorna : Około godz. 21 animatorzy przywożą sprzęt grający. Zaczyna się dyskoteka - dla dzieci (!): głównie pociąg i kaczuszki - od godz. 22 zaczyna się czas dla nas dorosłych...obfitujący w durne konkursy. Czas uciechy aż 1h ! O 23 sprzęt jest zwijany z powrotem"- narzeka urlopowicz po powrocie z Turcji.
W sieci nic się nie ukryje. Zawiedzeni turyści szybko doniosą o każdym błędzie i wpadce hotelu. Hotelarze coraz powszechniej zdają sobie z tego sprawę. Uwzględniając sugestie urlopowiczów starają się poprawiać jakość swoich usług. Wiele obiektów decyduje się na remont, organizuje szkolenia dla obsługi, aby ta skuteczniej reagowała na problemy gości i częściej się uśmiechała. Hotele wiedzą, że ich wizerunek w internecie jest sprawą kluczową, zwłaszcza w starciu z konkurencją.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Do delegacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające poniesione wydatki
Spłonęły 3 autobusy należące do PKS w Lipnie
Śląsk: kolej walczy o pasażera obniżając cenę biletów
Wizz Air wznawia loty do Londynu
