TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wykreować markę

Za jeden z potencjalnych, najsilniejszych atutów naszego kraju uważa się turystykę. Jednocześnie przeprowadzone badania wskazują na brak w Polsce silnych turystycznych czy para-turystycznych marek. Wyjątkiem jest tu Wieliczka, która wśród 30 najlepszych polskich marek zajęła 12 pozycję.


Marka produktu jest według marketingowców m.in. gwarancją dla klienta otrzymania dobrej jakości produktu lub usługi i pozwala zrezygnować z konkurowania ceną. Marka ułatwia także plasowanie turystycznej oferty w świadomości turysty.

Marka turystyczna powinna służyć dwóm, podstawowym celom - identyfikacji marki i wyróżnieniu spośród konkurencji. Identyfikacja marki nawiązuje do wiedzy turystów którzy już kiedyś skorzystali z danej oferty. Po analizie potrzeb i oczekiwań klientów treść przekazu reklamowego należy ułożyć w ten sposób, by przyciągnąć uwagę turysty i wzbudzić u niego zainteresowanie skorzystaniem z danej usługi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
najlepsze marki turystyczne w Polsce turystyka ruch turystyczny w Wieliczce Wieliczka Polska marka produktu turystyczna identyfikacja marki kreowanie turystyce kunowianka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję