Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
Biuro podróży Funclub otrzymało certyfikat "Firma Przyjazna Klientowi".
Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Konkurs ma na celu promowanie profesjonalnych rozwiązań w zakresie realizowania polityki zarządzania relacjami z klientem. Program Certyfikujący skierowany jest do firm i instytucji, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby klienta i pracują nad jakością obsługi swych klientów, a także chcą potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-01 20:31 217.126.4.*]
widać postępy. Zaczynali z problemami a teraz zbierają nagrody. Oby więcej takich firm w Polsce odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 13:40 81.38.209.*]
Fun club? Chyba sami sobie przyznali ten certyfikat odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 17:00 149.156.220.*]
zasluzyli;) odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-03 16:57 217.126.4.*]
pracuje dla Funclubu i wielu innych polskich firm jako przewodnik i powiem, że wieczna wazelina do klienta czasami mnie denerwuje. Liczy się tylko Klient. Widać jednak, że ktoś to nagrodził. My przewodnicy musimy się przyzwyczaić, że żyjemy z tych zadowolonych ludzi i przestać marudzić. Brawo FCB odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 16:41 83.30.249.*]
Totalne nieporozumienie, jak można nagradzać za wykonywanie podstawowych obowiązków na rzecz klienta biura, a dla kogo biuro ma działać? Ganić i wskazywać tych nieprzyjaznych aby pozbawić ich klientów, może wówczas zrozumieją dla kogo pracują odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-11 20:08 85.222.87.*]
TRIADA dostala juz kare, wedle życzenia, swoja droga, certyfikat "firma nieprzyjazna klientowi" jest ciezko nadac, niewiadomo jak to rozpatrywac... odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:28 85.221.188.*]
Bzdura, wystarczy poczytać fora na ich temat !!! odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:35 89.171.210.*]
a znasz jakikolwiek pozytywne forum? odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:36 89.171.210.*]
ja nie widziałem jeszcze forum, na którym pozytywnie opisany jest ktokolwiek. Z każdego forum wali żółcią odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-11 20:17 89.171.210.*]
najlepsze biuro w autokarach. Klienci wracają zadowoleni i mi się ich łatwo sprzedaje odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-14 14:31 83.29.135.*]
kolejna bzdurna kupowana nagroda
w sumie chyba nie ma już prawdziwych nagród za osiągnięcia - to co jest na rynku to po prostu towar, wystarczy zakupic odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział nagrody i wyróżnienia:
Oficjalny start sezonu
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Jest szansa na 250 mln euro dla polskich lotnisk?
Nie powiodła się wyprawa na Shisha Pangma
Pierwsze miasto turystyczne Europy
Polskie lotniska lotniska odprawią w 2007 roku ponad 1,9 mln pasażerów?
Pracowity dyżur tatrzańskich ratowników
Raport Lufthansa Consulting: Sytuacja łódzkiego lotniska jest niezła
Ciekawostki Gromady na lato 2005
PAŻP planuje wydać pół miliarda na systemy kontroli i nawigacji ruchu lotniczego
Wrzesień droższy na wakacje - brak last minute
Czeskie kantory oszukują turystów
Brytyjczyk podczas wakacji tyje o 3 kg
SkyEurope świętuje swoje drugie urodziny w Balicach
Seminarium o Euro 2012 na krakowskim AWF
Londyn: strajk kasjerów na dworcach kolejowych przez 3 dni
Kutno: hotel i restauracja tracą klientów przez płatne parkingi
Indochina Airlines - pierwsza prywatna linia lotnicza w Wietnamie
Analiza turystycznych wyborów internautów w lipcu 2010 roku
Niemcy: będzie strajk kontrolerów lotów?
