Bezcenne chwile - nowa odsłona promocji cenowej Lufthansy
Dzisiaj, 14 września 2009 roku Lufthansa otwiera nową odsłonę wielkiej promocji niskich cen do miast w Europie.
Już od 399 zł będzie można podróżować do Brukseli, Frankfurtu, Monachium, Londynu, Paryża, Rzymu i wielu innych miast. Kampania niskich cen promowana będzie w prasie codziennej, magazynach, radiu i internecie.
- Atrakcyjna cena biletów to ważny element przy planowaniu podróży, brany przez naszych pasażerów pod uwagę szczególnie teraz. Cieszy nas, że coraz więcej pasażerów docenia uniwersalną ofertę Lufthansy, która stanowi doskonałą kombinację niskiej ceny i wysokiego komfortu podróżowania - mówi Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.
Kampania promocyjna oferty "Podziwiaj Europę, dzięki zaskakująco niskim cenom" będzie zaprezentowana w mediach w nowej oprawie, bazującej na motywach najnowszej komunikacji marketingowej Lufthansy. W centrum motywów kampanii Lufthansy znajduje się pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.
"Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" to hasło przewodnie emocjonalnej kampanii cenowej Lufthansy. "Bezcenne chwile" polscy pasażerowie mogą przeżywać, udając się Lufthansą w podróż z siedmiu miast - Warszawy, Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, i Rzeszowa.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Olsztyn będzie sprzedawać działki pod budowę hoteli
Od dziś nowy regulamin w pociągach PKP Intercity
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Nowy terminal w Łodzi ma przyciągnąć dobrych przewoźników
Sezon w Szczyrku, czy będą znowu kłopoty?
Sojusz przewoźników kolejowych odbierze klientów tanim liniom lotniczym?
Resort skarbu kreśli przyszłość grupy PLL LOT i Centralwings
Uroczyste obchody 85-lecia Orbisu!
Lotnisko w Wiedniu: 1111 lądowań i startów w jednym dniu
Polacy zoraz więcej zarabiają i coraz więcej wydają
Carlson Wagonlit Travel i Amadeus - przedłużenie współpracy
Paszport bez orzelka i napisow.