Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Bezcenne chwile - nowa odsłona promocji cenowej Lufthansy
Dzisiaj, 14 września 2009 roku Lufthansa otwiera nową odsłonę wielkiej promocji niskich cen do miast w Europie.
Już od 399 zł będzie można podróżować do Brukseli, Frankfurtu, Monachium, Londynu, Paryża, Rzymu i wielu innych miast. Kampania niskich cen promowana będzie w prasie codziennej, magazynach, radiu i internecie.
- Atrakcyjna cena biletów to ważny element przy planowaniu podróży, brany przez naszych pasażerów pod uwagę szczególnie teraz. Cieszy nas, że coraz więcej pasażerów docenia uniwersalną ofertę Lufthansy, która stanowi doskonałą kombinację niskiej ceny i wysokiego komfortu podróżowania - mówi Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.
Kampania promocyjna oferty "Podziwiaj Europę, dzięki zaskakująco niskim cenom" będzie zaprezentowana w mediach w nowej oprawie, bazującej na motywach najnowszej komunikacji marketingowej Lufthansy. W centrum motywów kampanii Lufthansy znajduje się pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.
"Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" to hasło przewodnie emocjonalnej kampanii cenowej Lufthansy. "Bezcenne chwile" polscy pasażerowie mogą przeżywać, udając się Lufthansą w podróż z siedmiu miast - Warszawy, Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, i Rzeszowa.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Bilety FlixBusa dostępne w
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Olsztyn będzie sprzedawać działki pod budowę hoteli
Od dziś nowy regulamin w pociągach PKP Intercity
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Nowy terminal w Łodzi ma przyciągnąć dobrych przewoźników
Sezon w Szczyrku, czy będą znowu kłopoty?
Sojusz przewoźników kolejowych odbierze klientów tanim liniom lotniczym?
Resort skarbu kreśli przyszłość grupy PLL LOT i Centralwings
Uroczyste obchody 85-lecia Orbisu!
Lotnisko w Wiedniu: 1111 lądowań i startów w jednym dniu
Polacy zoraz więcej zarabiają i coraz więcej wydają
Carlson Wagonlit Travel i Amadeus - przedłużenie współpracy
Paszport bez orzelka i napisow.
