Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Wiedeńskie pomysły na Euro przykładem dla Polaków
Warszawa powinna podpatrzeć parę rozwiązań od Wiednia i zastosować je na Euro 2012. Na przykład Wiedeń wprowadza kartę miejską ze zniżkami na miejskie atrakcje turystyczne. Poza tym komunikacja miejska będzie w pełni zintegrowana z kolejową.
Wiedeńczycy oddadzą także kibicom jeden z najważniejszych bulwarów miasta - 1,2 km odcinek ulicy Ringstrasse. Przez całe mistrzostwa będą się tam odbywać imprezy, dlatego odcinek zostanie zamknięty dla ruchu.
Każdy kibic, który będzie miał bilet na mecz może za darmo korzystać z publicznego transportu w dniu meczu i do godziny 12 dnia następnego.
Ci, którzy biletu na mecz nie będą posiadali powinni kupić kartę miejską. Można ją kupić na dobę, 72 godziny (18,5 euro) albo na tydzień. Bilet jednorazowy kosztuje 1,5 euro. W dodatku daje zniżki w muzeach i atrakcjach turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonalds
Zakopane: 22 tys. legalnych miejsc noclegowych i 28 tys. nielegalnych?
Kontrole przewoźników - busy przeładowane i niesprawne
JAT Airways: konkurs na partnera strategicznego
UE: uchylenie zakazu podróżowania władz Uzbekistanu
Starwood chce wypełnić brak hoteli czterogwiazdkowych w Polsce
Gdzie ceny hoteli są aktualnie (nie)korzystne?
Mundialowy Zestaw Ratunkowy w Sofitel Warsaw Victoria
TravelOne.pl pozwala turystom na obejrzenie okolic hotelu poprzez Google Maps
Lwów stawia tamę polskim przewodnikom?
Geograficzny błąd biura podróży - polecieli do innego Sydney
Ranking CBI: Polska jest atrakcyjna turystycznie
Rekordowa popularność flisackich spływów
Inwestycje hotelarskie w Polsce na wysokim poziomie, ale nastąpi redukcja?
Kwiatki zza turystycznego biurka, czyli praca z klientem nigdy nie jest nudna!
Prośba o wypełnienie ankiety dla klientów TUI!