TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wyszukiwarki rządzą!

Media Contacts, we współpracy z comScore i Yahoo, zaprezentowały wyniki badania przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych, dotyczącego wpływu wyszukiwarek internetowych na planowanie podróży i zakup usług turystycznych.

Wzięto pod uwagę wyszukiwania, wizyty na stronach internetowych i zakupy dokonywane online i offline.

Tylko w kwietniu 2005 z wyszukiwarek internetowych skorzystało 35 mln konsumentów którzy za ich pomocą planowali podróże turystyczne. 32% dokonało zakupu w ciągu 8 tygodni od pierwszego wyszukania i 80% tych zakupów było dokonanych online. Ich wartość wyniosła 6,6 mld dolarów.

Osoby które dokonywały zakupu online generowały średnio większa liczbę wyszukań związanych z podróżami (średnio 5,4 wyszukania) i kliknięć w uzyskane wyniki (7,8 kliknięć)niż osoby które nie dokonały zakupu internetowego.

80% wszystkich zakupów związanych z użyciem wyszukiwarki nastepowało po kilku dniach lub tygodniach od popierwszej sesji.

TS Kelly, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju Media Contacts wypowiada się:" To badanie udowadnia, że wyszukiwarki internetowe są czymś więcej niż tylko narzędziem direct response. Aby w pełni zmierzyć ROI search engine marketingu, marketerzy powinni brać pod uwagę opóźnienie transakcji oraz wartość zakupów dokonywanych offline"




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wyszukiwarki internetowe turystyczne wyszukiwanie połączeń wycieczek rezerwacje zakupy online offline Media Contacts planowanie podróży wycieczek do wyszukiwarka w




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję