TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Uwaga restauratorzy: niepoczytalny klient powoduje poważne straty w Wielkopolskim

Zamawia drogie dania w restauracjach, a gdy przychodzi do płacenia rachunku, informuje, że nie ma pieniędzy i prosi o wezwanie policji - tak opisuje działanie klienta Głos Wielkopolski.


Problem rzeczywiście istnieje. Od dłuższego czasu mężczyzna w średnim wieku odwiedza restauracje, wybiera z menu wykwintne dania, których ceny są wysokie od 190 do 250 złotych a gdy trzeba zapłacić mówi, że nie ma pieniędzy..

Sprawa jest trudna nie tylko dla restauratorów, którzy są oszukiwani, ale również dla policji. Mężczyzna bowiem zamiast opłacić rachunek, prosi o wezwanie policji. Policja przyjeżdza, ale nic nie może zrobić, bo mężczyzna jest niepoczytalny i nie może odpowiadać za swoje czyny. Ma z tego powodu sądowy nakaz umorzenia wszystkich spraw prowadzonych przeciwko niemu.

Skala problemu nie jest mała - tylko od maja 2006r., właściciele różnych restauracji zgłosili policji 40 takich przypadków. Niezapłacone rachunki wachały się w okolicach kilkuset złotych - najwyższy wyniósł 400 PLN. - W sumie restauratorzy stracili 5850 złotych - powiedział Franciszek

Na razie nie wiadomo, jak rozwiązać problem niepoczytalnego i niewypłacalego klienta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję