TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Prezentacja Łodzi na stronie Ryanaira wymaga poprawek

Jedną z szans na promocję Łodzi, było umieszczenie informacji o mieście na stronie Ryanaira, która jest odwiedzana miesięcznie przez 200 mln ludzi. Jednak prezentacja Łodzi pozostawia wiele do życzenia.


Główne zarzuty to brak zdjęć, bez których opisywane miejsca wiele tracą na atrakcyjności, brak informacji o łódzkich pubach i możliwościach tanich zakupów. Wymienione zabytki opisane są w języku polskim (np. "Ławeczka Tuwima") więc ich nazwy nic nie mówią obcokrajowcom. Brakuje także informacji praktycznych ułatwiających znalezienie noclegu czy restauracji.

Informacje zostały przygotowane przez pracowników Urządu Miasta Łodzi, którzy zapowiadają, że strona zostanie w krótkim czasie udoskonalona. Być może pojawią się także linki odsyłające do stron umożliwiających rezerwację zakwaterowania.
Reklama miasta na stronie linii Ryanair kosztowła 105 tys. euro.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Łódź ryanair reklama ławeczka tuwima ryanaira miasta łodzi prezentacja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję