Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Nietuzinkowy pomysł na znany napój
Wśród konsumentów bubble tea cieszą się coraz większa popularnością. Kolejne obiekty gastronomiczne wprowadzają je do swojego menu.
Bubble tea to tajwańska herbata, która po sukcesie w Londynie, trafiła także na polski rynek. Podawana za zimno lub gorąco, wzbogacona licznymi dodatkami, podbija serca polskich konsumentów. W lokalach serwujących herbatę, klienci coraz częściej pytają właśnie o bubble tea. W czym więc tkwi sekret?
Napój wytwarzany jest na bazie zielonej lub czarnej herbaty. O jego specyfice stanowią kuleczki, które w trakcie picia zasysa się przez grubą rurkę. W rzeczywistości jest to Tapioca (kuleczki ze skrobi z bulwy manioku), Boba Bomba (kuleczki z sokiem owocowym, które dają uczucie strzelania) i Jelly (rodzaj smakowych żelek). W niektórych wersjach dodaje się również Nata de coco, czyli kokosową galaretkę.
Wbrew przypuszczeniom, bubble tea nie jest wcale napojem nowym. Została wymyślona na Tajwanie w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Popularność zdobyła najpierw w Azji, potem na terenie Ameryki, obecnie zachwyca się nią Europa.
Badania pokazują, że sprzedaż herbaty w naszym kraju z roku na rok spada. Jeśli już klienci decydują się na jej zakup, to tradycyjnie wybierają herbatę czarną. Ciekawą alternatywą, mogącą na nowo zachęcić Polaków do picia herbaty, może być właśnie kolorowy - mleczny lub owocowy- napój, podany w nietuzinkowy sposób.
Oferta kierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych. Ma sprawić, że chętniej będą oni sięgali po tego rodzaju napoje. Sprzedaż uruchomiło już kilka sieci, oferujących herbatę w swoich lokalach. Są to m.in. Bubble Tea, Bubblelogy, BoBoQ, czy YanTea oraz sieć Yogo Factory & Bubble Tea Concept. Ceny wdzierających się przebojem bubble tea, oscylują w granicach od 8 do 15 złotych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Islandia: Ostrzeżenie dla ruchu lotniczego
Best Western Hotel Felix - oficjalne otwarcie
Warszawa może mieć problemy komunikacyjne
Branża turystyczna stawia na rozwój
Mamy coś dla Ciebie - zgłoś się do nas
Polski Bus przewiózł 3 miliony pasażerów
Jakie plany względem Cracovii?
Najpierw rezerwujesz, potem płacisz - zakupy grupowe
EasyJet wprowadza nowe technologie
Brytyjski przewoźnik rozszerza siatkę połączeń
Brytyjscy hotelarze wywalczą niższy VAT?
Coraz więcej klientów w biurach podróży
Najpopularniejsze kierunki biznesowe
Najbardziej dochodowy sektor w turystyce?
