Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Krakowskie lotnisko będzie promować Małopolskę
Już w połowie wakacji na lotnisku w Balicach turyści będą mogli zamówić w jednej z restauracji małopolskie regionalne potrawy. Ponadto po zakończeniu budowy nowego terminala pasażerskiego zostanie w nim umieszczone specjalne stoisko, na którym podróżni będą mogli zakupić lokalne produkty.
Dzięki takim działaniom krakowskie lotnisko dołączy się do promocji Małopolski. Pomysł ten nie jest jednak nowatorski, gdyż sklepiki promujące lokalne produkty od dawna znajdują się na wielu innych lotniskach na świecie.
Za organizację stoiska oraz jego lokalizację w nowym terminalu jest odpowiedzialna firma MPL Services, która podlega MPL Kraków - Balice. W sklepie turyści będą mogli kupić wyłącznie tradycyjne wyroby regionalne, które zostały uwzględnione na liście ministra rolnictwa.
Dodatkowo sala przylotów zostanie zaaranżowana w taki sposób, aby kojarzyła się wyłącznie z Małopolską. Lotnisko wspomoże w tym działaniu Małopolska Organizacja Turystyczna. "Liczymy także na obecność marek wywodzących się z Krakowa i Małopolski jak Vistula czy Krakowski Kredens. Produkty tej ostatniej już cieszą się popularnością wśród naszych pasażerów, gdyż jej sklep znajduje się w strefie odlotów."- stwierdziła Urszula Podraza, rzecznik prasowy MPL Kraków-Balice.
Plan promocji Małopolski na krakowskim lotnisku zostanie zrealizowany po zakończeniu budowy nowego terminala pasażerskiego, czyli dopiero w przyszłym roku.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział aktualności dnia:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Polska najbardziej gościnnym krajem świata? Niestety nie
Gdzie podróżować, aby się nie udusić?
Będzie porozumienie w sprawie Przewozów Regionalnych?
System SART - jak wygląda wdrożenie i współpraca?
Produkty Kaldewei w Eko-hotelu Scala w Mediolanie
Sanepid znalazł bakterie legionelli w hotelu
Grupa Hoteli WAM szuka nowego prezesa
Nowa odsłona kampanii reklamowej w sieci kawiarni
Okęcie: 5 firm zakwalifikowało się do kolejnego etapu przetargu
Qtravel.pl: polscy turyści nadal zainteresowani ofertami wyjazdów do Egiptu
Zgniłe jabłka psują wizerunek branży turystycznej
Niemieccy kontrolerzy ruchu lotniczego chcą podwyżek!
Solaris: rekordowa sprzedaż w 2011
Ofensywa sieci oferującej kebaby
Charytatywna kawiarnia w Warszawie
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
BERENSONA, BIAŁOŁĘKA, LOKAL, GASTRONOMIA , BAR , SPAGHETERIA
