TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sky Club zaprzecza

Spółka Sky Club broni się przed oskarżeniami. W związku z informacjami przekazanymi mediom przez Marszałka woj. Mazowieckiego Adama Struzika podczas porannej konferencji prasowej w dniu 5 lipca 2012 r., zarząd firmy wystosował oficjalne oświadczenie, które publikujemy poniżej.













Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Sky Club upadłość touroperator oświadczenie Adam Struzik oficjalne oświadczenie Marszałek woj. Mazowieckiego bankructwo klienci lato 2012 sezon zarząd spółki biuro podróży organizator wycieczek


Komentarze:

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 10:45 83.7.200.*]

      Co to za bzdura??? Zarząd jest nie tylko zarządem z nazwy, ale i musi (ma obowiązek!) znać sytuację w spółce. To jest tłumaczenie na poziomie ucznia podstawówki, a nie kogoś kto ma być zarządzającym firmą z obrotem rzędu kilkudziesięciu mln złotych! Przecież każdy rozsądny organizator planuje na przód wszelkie działania i wie ile kasy i na kiedy potrzebuje (od biedy akrusz kalkulacyjny do tego można w jeden dzień zrobić mając wgląd w najważniejsze dokumenty). Jak kasy nie starcza - to sie pozycza... ale do tego trzeba byc juz w porządku zdaniem banku :> Panie probuja oddalic od siebie widmo prokuratora i dochodzenia (bo nie wierze, zeby w Polsce im ktos cos udowodnil i skazal). Swoja droga moze warto sprawdzic, gdzie sa pieniadze, bo jakos zaliczek i pobytow sporo oplacono, a gotowki niby nie ma juz teraz, na poczatku sezonu? Ciekawe co znajda w papierach sky clubu - moze sie okaze, ze sky placil jakies spore pieniadze np. za nie-wiadomo-co na Cyprze?   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-06 11:31 83.6.46.*]

        To jeśli jesteś taki/a mądry/a.
        To przewidź, że Mesjasz Polskiej Turystyki JP się pewnego dnia zgłosi się do Ciebie po sporą kasę, która zachwieje ba przewróci cały obrót pieniędzy klient>agent>touroperator>kontr ahenci. Wydajesz się osobą spoza branży, lub osobą świeżą i jeszcze patrząca naiwnie na to wszytsko. Większość touroperatorów w polsce i w europie jedzie na granicy opłacalności, w większości poniżej kreski. M.in od Itaki się dowiesz, że maja rekordowy obrót roczny i rekordy w wysłanych paxach, ale dokładniejszych danych już nie dostaniesz. I jeszcze bawią się w hipokryzję, że nie sprzedają po podejrzanych niskich cenach jak Triada... baju baju. Na Cypr za 800 zł tia, na pewno omarżowane że hej!

        Jeśli trochę się cofniesz wstecz, powinieneś/aś także wiedzieć, że SKY odcinał się od długów Triady, jak i w ogóle od swojego matecznika. Więc nie tabloidyzuj.

        PR Netto Holiday chyba już działa pełną parą.   odpowiedz »

        • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

          [2012-07-09 09:45 83.14.124.*]

          oj widac ze kozioł ofiarny potrzebny ...nie pamieta sie już jak bardzo Wam ten KOZIOŁ pomógł jak przejmowaliscie spółke od byłych właścicieli ... dziwne tylko że przez rok spółka nie zbadała i nie sparwdziła ilu ma wierzycieli, nie obliczyla tego i nagle zdziwieni ze ktos chce odzyskac swoje pieniądze ... rozumim z tego ze założenie bylo ze Sky nie bedzie płacił...no i nie rób nikomu co Tobie nie miłe ;-(   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 11:36 81.15.192.*]

      To ustali prokuratura. Wy jestescie slupem Triady . Niska skladka ubezpieczeniowa byla motorem waszego powstania.   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 12:01 95.49.77.*]

      od momentu przejęcia, stanowiska objęły niekompetentne osoby, więc co się dziwić, że nagle zabrakło pieniędzy? dziwne, że inwestor odmówił kolejnego dofinansowania jeśli do tego momentu wyłożył tak duże sumy. i co? machnął ręką i pomyślał "stracę grosze"? nie wydaje mi się żeby tak łatwo przyszło mu się pożegnać z milionami, które włożył.   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 13:17 85.14.102.*]

        odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 13:26 85.14.102.*]

      Co za banał, jeżeli nowy właściciel sądził że po przejęciu SKY CLUB i wzięcia pod skrzydła Triady nie będzie musiał opłacić ich zaległości z 2011 to gratuluje profesjonalizmu ich grona prawników i doradców. No chyba że jest 2 dno tej sprawy...   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 16:36 84.166.14.*]

      idealny moment na upadłość: w maju i czerwcu SKY miał 2,5 raza większą sprzedaż niż w poprzednich miesiącach. Pewnie w wakacje sprzedaż też byłaby dobra ale trzeba by było płacić za znacznie więcej klientów, których w wakacje wypoczywa więcej niż przed wakacjami. Dlatego SKY zgarnął kasę i się zwinął, inwestorzy pospłacali sobie pożyczki i ogłosili (via swój Zarząd) upadłość.   odpowiedz »

    • Sky Club zaprzecza 

      [2012-07-06 16:48 89.78.52.*]

      W rzeczpospolitej już piszą jak Zarząd kłamie! Już nie 2 mln zł jak podała Dral z Zarządu ale tylko 230 tys zł !!!! Czy taka kasa doprowadza do upadku tak dużą firmę? Ja się pytam jakie były dzienne wpływy tej firmy?
      Niech nie mydlą oczy i niech nie odwracają kota ogonem. Skoro większość specjalistów odeszła z firmy już kilka miesięcy temu więc warto się zastanowić czemu? Już widocznie wtedy były przesłanki do upadłości. Dobrze i niech prokuratora się tym zajmie bo jak widać z różnych postów zwalają winę na różne osoby i instytucje. Na wcześniejszych postach innych artykułów były też informacje o bardzo bliskim powiązaniu P. Dral z P. Leszczyńskim z IDM. Bo niby skąd P. Dral się na tym stanowisku wzięła? A to ze mają swoich ludzi którzy piszą na formach z różnych IP to też wszyscy wiemy. Już dawno jak widać kasa świeciła pustkami bo niby czemu nie płacili hotelarzom. Cały świat się zmówił i nie zakwaterowywał Klientów? Bo to że Hiszpanie chcieli zaszkodzić już czytaliśmy. Kto jeszcze chciał zaszkodzić ? Wszyscy którym SKY był winien pieniądze tak ? Oni wszyscy sa wiinni bo upominają się o swoje? Agenci też? Niegospodarność i niekompetencja do potęgi!   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-06 22:22 77.254.202.*]

      Wiadomo..trudno przewidzieć że braknie pieniędzy..jak się płaci za bierzące zobowiązania kasą ludzi którzy mają lecieć za kilka miesięcy..a czemu się płaci?bo jest się niegospodarnym...i nie słucha się ludzi którzy się na tym znają! albo się liczy tylko na to że "przyjaciel" znów rzuci kasą :) ale to trzeba czegoś więcej niż pani dyrektor z kliniki piekności.Ja bym sprawdził dokładnie kiedy i o której godzinie wpłynął wniosek Pana Jacka Panka i czy został przyjęty przez prokuraturę pod względem formalnym.....bo zdaje się że wpłynął jakieś 2 dni po bankructwie:) ale wiadomo.. wina jest wnioskodawcy a nie wina wierzyciela! Jak śmiał prosić o spłatę długu! Czyli kolejny blef zarządu..i kolejna niepoważna próba ratowania tyłka..jaki zarząd takie ratowanie!   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-07 14:14 164.126.148.*]

      Idiotki te CZŁONKINIE ta z wadą wymowy - ludzie z SKYCLUBU w Krakowie - uciekali z tej firmy już dużo wcześniej wiedzieli że kaszanka się szykuje .....   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-07 14:17 164.126.148.*]

      w 2011 sky club już miał problemy z płatnościami / taka prawda - jestem ciekaw jak wyglądają konta i nieruchomości PANA JACKA P. ????? i aktywa prezesów ex. TRIADY - skoro zbankrutowali to nie powinni mieć nic.... a mają podobno mają .....   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-07 14:20 164.126.148.*]

      Agnieszka D. - na konferencji z wyrażną wadą wymowy na 5 relanium nie wzbudzała mojego zaufania wyrachowana bezwzgledna niesympatyczna ! SAMA OD SIEBIE nie przeprosiła tylko jak jej dziennikarz zwrócił , ja bym na tą konferencję wysłał tych wszystkich Klientów by jej poprawili makijaż   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-10 01:05 95.253.93.*]

        nawet po reprymendzie nie przeprosiła, tylko powiedziała że im przykro!   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-07 14:23 164.126.148.*]

      sami jesteście SOBIE WINNI WSZYSCY AGENCI !!!!! kto normalny sprzedaje ofertę firmy której " BIURO OPERACYJNE " znajduje się w byłem siedzibie upadłego Opena - nie żal mi WAS ani chwile - pazerność / kasa / zniżki to całe obłudne środowisko polskich biur agencyjnych   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-08 21:35 89.73.10.*]

        amen!!!!   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-07 14:34 164.126.148.*]

      TEN UPADEK był dokładnie przygotowany , a data nie przypadkowa największe wpływy za sezon letni . ludzie uśpieni euro atmosferą , te dwie " CZŁONKINIE " życzę im jak najgorzej bo ucierpiały dzieciaczki dla których miały to być wakacje i polskie rodziny które cały rok ciułają , dla mnie wszystko to było przemyślane , kto przy zdrowych zmysłach przejmuje długi Triady - Członkinie ? .....   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-10 01:03 95.253.93.*]

        Ha! I tu jest haczyk. Przecież nie było żadnego przejęcia długów Triady! To jest tylko zasłona dymna do nieudolności słupów.   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-09 11:36 77.113.35.*]

      TAK BYŁO ! Pytanie tylko dlaczego nie zatopili samej TRIADY ...Wtedy SKY by się utrzymał spokojnie. Ale chcieli zachować znak etc... i to ich zatopiło !   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-09 11:49 83.29.140.*]

      te dwie Panie to ewidentne słupy, ten numen się powtarza przy upadłościach Openu , Kopernika ,
      Triady , a stoją za tym te same osoby i zawsze słupy przed samym upadkiem   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-09 11:58 91.194.107.*]

      Felieton - pisze Liliana Olchowik
      Przekręt w biały dzień? Biuro Sky Club upadło niestety u progu sezonu. Konferencja prasowa w Urzędzie Marszałkowskim woj. mazowieckiego, na którą przedostała się rozżalona klientka bankruta, uzmysłowiła krzywdę, wyrządzoną ludziom, którzy zaplanowali na ten sezon swój urlop ze Sky Club, "primo voto" Triadą.

      Wpłacili czasem paroletnie oszczędności, a zostaną w domu, bez kasy nawet na polską agroturystykę. Dyrektor Izabella Stelmańska z Urzędu Marszałkowskiego, z kamiennym spokojem tłumaczyła rozgoryczonej kobiecie, że oto musi złożyć wniosek, udokumentować swoje roszczenia, a po upływie 365 dni Urząd Marszałkowski odejmie z sumy ubezpieczenia koszty poniesione na ściąganie innych klientów Sky Clubu z wakacji, resztę podzieli przez liczbę tych, którzy z urlopu nie skorzystali lub skorzystali w niepełnym zakresie… I wtedy zapaliła mi się czerwona lampka: ja ten tekst słyszałam za każdym razem gdy upadały biura podróży. Tyle, że to było pod rządami… starej ustawy. Nowa miała wszystko zmienić! Staszek Piśko (były wiceprezes PIT) rozwiał resztę moich wątpliwości: - Unia Europejska, a dokładnie dyrektywa 314, która znalazła odbicie w nowelizacji dokonanej w 2011 r. nakazuje pokrywać wszystkie roszczenia klientów upadającego biura i to niezwłocznie. Ma zatem rację pani, domagająca się całkowitego i szybkiego zwrotu swoich pieniędzy. - Tu nasz branżowy autorytet w niuansach prawa zacytował paragraf 5, ustęp 2 znowelizowanej w 2011 r. Ustawy o usługach turystycznych. Mówi on o zapewnieniu klientom, na wypadek niewypłacalności biura, zwrotu wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę, która nie została zrealizowana. Całości, nie części! W tym świetle ma rację owa pani, że rok czekania na swoje to po prostu kpina. Pieniądze powinny być wypłacane sukcesywnie, w miarę zgłaszania przez klientów roszczeń. Nie trzeba odwoływać się do Strasburga - polska ustawa jest wystarczająco jasna. W artykule 10 można przeczytać, że minimalną wysokość gwarancji lub obowiązkowych ubezpieczeń ustala minister finansów, w drodze rozporządzenia. No więc ustalił. Ale co będzie, gdy 25 mln, na które, zgodnie z rozporządzeniem, był ubezpieczony Sky Club dla wszystkich nie wystarczy? - Trzeba się spytać ustawodawcy, który takie prawo zatwierdził. - odpowiedział Piśko - Przy pracach nad nowelizacją zwracaliśmy na to, jako PIT, uwagę. - Wygląda na to, że przekrętem jest nie tylko przyjmowanie wpłat do ostatniej chwili przed upadłością (tak robi każdy bankrut), ale też lekceważenie przez urzędników przepisów, ze szkodą dla opinii o branży. Inaczej pechowa klientka Sky Club spojrzy na świat, gdy odzyska w całości swoje pieniądze. W kapitalizmie przedsiębiorstwa czasem bankrutują, ale po to nowelizowano ustawę z 1997 r., by klienci biur podróży nie odczuwali ich upadków zbyt boleśnie.
      Liliana Olchowik   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-09 13:33 178.36.159.*]

        odpowiedź jest prosta - za niezaspokojone z gwarancji roszczenia odpowiada skarb panstwa, bo nie wdrożył dyrektywy w wystarczajacy sposób. Tylko wyprocesuj się tu kliencie o zwrot ze skarbem   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-09 11:59 91.194.107.*]

      Felieton - pisze Liliana Olchowik
      Przekręt w biały dzień? Biuro Sky Club upadło niestety u progu sezonu. Konferencja prasowa w Urzędzie Marszałkowskim woj. mazowieckiego, na którą przedostała się rozżalona klientka bankruta, uzmysłowiła krzywdę, wyrządzoną ludziom, którzy zaplanowali na ten sezon swój urlop ze Sky Club, "primo voto" Triadą.

      Wpłacili czasem paroletnie oszczędności, a zostaną w domu, bez kasy nawet na polską agroturystykę. Dyrektor Izabella Stelmańska z Urzędu Marszałkowskiego, z kamiennym spokojem tłumaczyła rozgoryczonej kobiecie, że oto musi złożyć wniosek, udokumentować swoje roszczenia, a po upływie 365 dni Urząd Marszałkowski odejmie z sumy ubezpieczenia koszty poniesione na ściąganie innych klientów Sky Clubu z wakacji, resztę podzieli przez liczbę tych, którzy z urlopu nie skorzystali lub skorzystali w niepełnym zakresie… I wtedy zapaliła mi się czerwona lampka: ja ten tekst słyszałam za każdym razem gdy upadały biura podróży. Tyle, że to było pod rządami… starej ustawy. Nowa miała wszystko zmienić! Staszek Piśko (były wiceprezes PIT) rozwiał resztę moich wątpliwości: - Unia Europejska, a dokładnie dyrektywa 314, która znalazła odbicie w nowelizacji dokonanej w 2011 r. nakazuje pokrywać wszystkie roszczenia klientów upadającego biura i to niezwłocznie. Ma zatem rację pani, domagająca się całkowitego i szybkiego zwrotu swoich pieniędzy. - Tu nasz branżowy autorytet w niuansach prawa zacytował paragraf 5, ustęp 2 znowelizowanej w 2011 r. Ustawy o usługach turystycznych. Mówi on o zapewnieniu klientom, na wypadek niewypłacalności biura, zwrotu wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę, która nie została zrealizowana. Całości, nie części! W tym świetle ma rację owa pani, że rok czekania na swoje to po prostu kpina. Pieniądze powinny być wypłacane sukcesywnie, w miarę zgłaszania przez klientów roszczeń. Nie trzeba odwoływać się do Strasburga - polska ustawa jest wystarczająco jasna. W artykule 10 można przeczytać, że minimalną wysokość gwarancji lub obowiązkowych ubezpieczeń ustala minister finansów, w drodze rozporządzenia. No więc ustalił. Ale co będzie, gdy 25 mln, na które, zgodnie z rozporządzeniem, był ubezpieczony Sky Club dla wszystkich nie wystarczy? - Trzeba się spytać ustawodawcy, który takie prawo zatwierdził. - odpowiedział Piśko - Przy pracach nad nowelizacją zwracaliśmy na to, jako PIT, uwagę. - Wygląda na to, że przekrętem jest nie tylko przyjmowanie wpłat do ostatniej chwili przed upadłością (tak robi każdy bankrut), ale też lekceważenie przez urzędników przepisów, ze szkodą dla opinii o branży. Inaczej pechowa klientka Sky Club spojrzy na świat, gdy odzyska w całości swoje pieniądze. W kapitalizmie przedsiębiorstwa czasem bankrutują, ale po to nowelizowano ustawę z 1997 r., by klienci biur podróży nie odczuwali ich upadków zbyt boleśnie.
      Liliana Olchowik   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-09 12:46 95.49.236.*]

      Pani Olchowik żyje w wyimaginowanej rzeczywistości (nie tylko polskiej!). Czy KIEDYKOLWIEK i JAKIEKOLWIEK bankructwo wiązało się z zaspokojeniem WSZYSTKICH wierzycieli? Po co pisać takie bzdury ? Żadna ustawa nie zabezpieczy klientów w 100% a ludzie są tylko ludźmi i chcieli kupować w Triadzie wycieczki za 400 zł ! Pamiętacie te promocje ? bo ja doskonale ...   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-10 01:00 95.253.93.*]

        Jak Triada robiła te promocje to Cię pewnie skręcało ze złości , że się nie załapałeś a i tak mieli wtedy zyski. Dziś itaka opędza jeszcze więcej i po podobnych cenach, i co? Też zbankrutuje? Za prosto myślisz.   odpowiedz »

    • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

      [2012-07-10 18:59 178.36.45.*]

      Co za bzdury! Od kiedy Zarząd Sky Club wiedział, że przegra sprawę o zapłatę z wierzycielem Triady??? Bo to jest moment, w którym powinien złożyć wniosek o upadłość i wyłączyć system sprzedażowy wycieczek.   odpowiedz »

      • Sky Club - oficjalne oświadczenie 

        [2012-07-11 10:02 89.70.47.*]

        pani izabella stelmaszczyk wymusila na 40 klientach z oplaconym pobytem w almerii powrot w polowie urlopu jednoczesnie z pieniedzy klientow oplacila powrot do polski podwykonawcow sky club rezydentek animatorek z ubezpieczenia klientow a ilu pracownikom z innych destynacji powinna za te naduzycia odpowiedziec   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję