Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Światowa marka hoteli inwestuje w Rosji
Do 2015 roku, Marriott International zamierza dysponować 30 hotelami z 80 tysiącami pokoi we wschodniej Europie.
Ta światowa marka hoteli koncentruje swoje zainteresowanie na rynku Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Według informacji przekazanych przez Grupę, w trakcie trzech kolejnych lat, firma uruchomi tutaj ponad 11 nowych hoteli.
Podczas ostatnich 15 lat Marriott International zbudował silną pozycję w Rosji i państwach WNP. Oba rynki stanowią szansę na rozwój dla branży turystycznej. Dla marki, Rosja znajduje się na czwartym miejscu pod względem ważności.
W chwili obecnej Grupa dysponuje w tym obszarze Europy 19 hotelami. Obiekty te działają pod sześcioma markami: Ritz-Carlton, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotels, Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Oferta lotniska najlepsza w historii?
Novasol przejmuje dwie firmy z branży
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
LOT szuka oszczędności. Obetnie pensje pracownikom?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
