Światowa marka hoteli inwestuje w Rosji
Do 2015 roku, Marriott International zamierza dysponować 30 hotelami z 80 tysiącami pokoi we wschodniej Europie.
Ta światowa marka hoteli koncentruje swoje zainteresowanie na rynku Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Według informacji przekazanych przez Grupę, w trakcie trzech kolejnych lat, firma uruchomi tutaj ponad 11 nowych hoteli.
Podczas ostatnich 15 lat Marriott International zbudował silną pozycję w Rosji i państwach WNP. Oba rynki stanowią szansę na rozwój dla branży turystycznej. Dla marki, Rosja znajduje się na czwartym miejscu pod względem ważności.
W chwili obecnej Grupa dysponuje w tym obszarze Europy 19 hotelami. Obiekty te działają pod sześcioma markami: Ritz-Carlton, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotels, Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Oferta lotniska najlepsza w historii?
Novasol przejmuje dwie firmy z branży
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
LOT szuka oszczędności. Obetnie pensje pracownikom?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
United Chicken zwiększa liczbę lokali