TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Światowa marka hoteli inwestuje w Rosji

Do 2015 roku, Marriott International zamierza dysponować 30 hotelami z 80 tysiącami pokoi we wschodniej Europie.


Ta światowa marka hoteli koncentruje swoje zainteresowanie na rynku Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Według informacji przekazanych przez Grupę, w trakcie trzech kolejnych lat, firma uruchomi tutaj ponad 11 nowych hoteli.

Podczas ostatnich 15 lat Marriott International zbudował silną pozycję w Rosji i państwach WNP. Oba rynki stanowią szansę na rozwój dla branży turystycznej. Dla marki, Rosja znajduje się na czwartym miejscu pod względem ważności.

W chwili obecnej Grupa dysponuje w tym obszarze Europy 19 hotelami. Obiekty te działają pod sześcioma markami: Ritz-Carlton, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotels, Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Marriott International rynek Rosji rynek Wspólnoty Niepodległych Państw wschodnia Europa branża turystyczna Ritz-Carlton JW Marriott Marriott Hotels & Resorts Renaissance Hotels Courtyard by Marriott Marriott Executive Apartments państwa WNP Wspólnota Niepodległych Państw hotele marka hotelowa pokoje noclegi branża hotelowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję