Czy TravelBird podbije branżę hotelarską?
TravelBird stara się zdobywać nowych klientów na rynku hotelarskim. Na razie z firmą współpracuje 120 hoteli.
Firma, rozpoczęła działalność w Holandii ponad 4 lata temu, obecnie działa w 17 krajach europejskich, a w ubiegłym roku pojawiła się tez na rynku polskim. Na polskim rynku TravelBird widzi duży potencjał, wciąż jest wiele do zrobienia i zaoferowania. Wraz ze wzrostem strony hotelarze coraz chętniej decydują się na współpracę, gdyż widzą, że koncept się sprawdza.
Idea TravelBird jest prosta - inspirować do podróży klienta niezdecydowanego, proponować mu atrakcyjne cenowo pakiety wypoczynkowe. Każdego dnia na stronie pojawia się 6 nowych ofert z dużymi rabatami, które miesięcznie przyciągają setki tysięcy potencjalnych klientów. W serwisie wciąż pojawiają się nowe oferty na dłuższe wakacje, wyjazdy weekendowe, wellness&spa, narty i inne formy aktywnego wypoczynku.
Strona utrzymana jest w prostej formie, a hotele zyskują na niej dużą widoczność w specjalnie dedykowanych kategoriach tematycznych. Serwis oferuje swoim partnerom marketing w różnych kanałach internetowych - w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google, a także newsletterach, które codziennie docierają do ponad 2 milionów subskrybentów. Obejmuje to również współpracę afiliacyjną z licznymi portalami tematycznymi, a co ciekawe - międzynarodowy zasięg firmy daje hotelom możliwość promocji i sprzedaży pakietów za granicą, np. na rynku niemieckim czy holenderskim.
Hotelarze coraz częściej decydują się na współpracę z portalem, gdyż korzyści płynące ze zwiększonej widoczności w sieci przekładają się na zwiększenie zysków i obłożenia ich obiektów. Na promocji i sprzedaży pakietów online się nie kończy - TravelBird oferuje również kompleksową obsługę klienta.
"Nawiązaliśmy współpracę w październiku ubiegłego roku. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się tak świetnych rezultatów. TravelBird promował nasze hotele nie tylko na rynku polskim, ale także holenderskim, belgijskim, niemieckim, duńskim i szwedzkim. Goście rezerwują pakiety pobytowe na portalu zarówno w niskim, jak i wysokim sezonie, efektywnie zwiększając obłożenie naszych hoteli. W naszej współpracy cenię sobie przede wszystkim elastyczność i personalny kontakt z TravelBird." - mówi Mateusz Stępień, Revenue Manager w krakowskiej grupie hotelowej
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Serwis TravelBird na polskim rynku
[2015-02-05 15:03 217.113.234.*]
pytanie co z gwarancją organizatora ? odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Najlepsze centrum informacji turystycznej
Uczelnie chcą kształcić pilotów i przewodników
Neckermann rozpoczął sprzedaż oferty na lato 2015
Bezpłatna kawa i herbata dla pasażerów PKP
Alfa Star debiutuje na New Connect
Stena Line rozszerza ofertę rejsów turystycznych
Hotelarze będą się licytować o gości?
Hotel organizuje kolejną edycję Kraków Business Run
Inauguracja IV finałowej edycji kampanii Toaleta2012.pl
Wezyr Holidays podnosi gwarancję
Na Wyspach na kolację także do pubów
Kontrowersyjny zakaz w jednej z włoskich restauracji
Polacy nie mogą doczekać się grillowania
WIT zachęca turystów do sprawdzania organizatorów wyjazdów
Które z polskich województw wiedzie prym w krajowym rynku turystycznym?
Czym jest Koninki Gravity Park?
wybieram się z TUI na Maderę, macie jakieś doświadczenia z nimi?