Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![lokalizacja, walka, droga, arteria, komunikacja, rozwój, otwarcie, AmRest, McDonald s, spółka, gastronomia, miejsce, restauracja](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_973_32710_34436.jpg)
Lokale gastronomiczne walczą o dobre lokalizacje
Prowadzenie działalności w atrakcyjnym i często uczęszczanym miejscu może znacząco zwiększyć szansę na odniesienie sukcesu. Problem w tym, że znalezienie właściwej lokalizacji coraz częściej graniczy z cudem.
O miejsce przy często uczęszczanych drogach toczą walkę też duże spółki - w tym przypadku chodzi o AmRest i McDonald's. W okolicach dużych miast miejsc brak, pozostaje więc szukanie swojej szansy w pobliżu nowo otwieranych odcinków dróg.
"Już ponad 20 procent z naszych 291 restauracji działa przy drogach i trasach szybkiego ruchu" - twierdzi Maciej Mausch, szef relacji inwestorskich AmRestu. Firma ma ambicje na dalszy rozwój, walkę o miejsca musi toczyć jednak z innymi sieciami. Obecnie spółka notuje zyski - za pierwsze półrocze przychody wzrosły o 14 procent. Sieć stawia przede wszystkim na lokale KFC, których w najbliższym czasie planuje otworzyć najwięcej.
Otwieraniem lokali w atrakcyjnych lokalizacjach zainteresowany jest też McDonald's. Również w tym przypadku przedstawiciele sieci zapewniają, że są zainteresowani dalszym rozwojem. Obecnie gości obsługuje 317 restauracji - "I będzie ich więcej. Drogi i autostrady to główny kierunek naszego rozwoju" zapewnia Krzysztof Klapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. Każdego roku sieć otwiera ponad 20 nowych lokali. "Wciąż widzimy duży potencjał na polskim rynku. Zwłaszcza gdy przyrównamy go do innych rynków. W Niemczech mamy na przykład 1,4 tys. lokali" mówi Klapa.
McDonald's i AmRest to nie jedyne firmy zainteresowane miejscami przy komunikacyjnych arteriach. Podobne palny chcą też realizować takie sieci jak Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Leśne Runo czy Sfinks Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Dział badania rynku i analizy:
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
W 2023 urzędnicy pogrążyli polskie
Jakie festiwale wybierają
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Wrocław: ruszyła restauracja na wodzie
Jaką wizję samolotów przyszłości ma Airbus?
Air France-KLM nie wyklucza inwestowania w Alitalię
Targi gastronomiczne w Jarosławcu
Wypadek polskiego autokaru w Serbii
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej dla Merigo
Teneryfa ma swoją pierwszą aplikację mobilną
Nowa tania linia japońskiego przewoźnika
Samolot wylądował, potem było tylko gorzej
Kto wygrał Kulinarny Rajd Mistrzów?
Studenckie biura podróży na targach
Exim Tours: Nie będziemy sprzedawać poniżej kosztów
Otwarto nowy hotel na Mierzei Wiślanej
Kolejne biura ruszają ze sprzedażą letniej oferty
Greckie wyspy odcięte od świata
Dzięki UE projekty kolejowe w Polsce mają szansę na realizację
złamanie przez klienta hotelu zakazu palenia w pokoju hotelowym