Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Hotel*** w Austri
- Specjalisty ds. Turystyki
- Touroperator ETI - Przedstawiciel handlowy
- Praca w Chorzowie!
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław


Zobacz także
Brak rąk do pracy daje się we znaki
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może upaść
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w gastronomii
Inspekcja Handlowa prezentuje wstępne wyniki kontroli lokali gastronomicznych
Lokale gastronomiczne walczą o dobre lokalizacje
Prowadzenie działalności w atrakcyjnym i często uczęszczanym miejscu może znacząco zwiększyć szansę na odniesienie sukcesu. Problem w tym, że znalezienie właściwej lokalizacji coraz częściej graniczy z cudem.
O miejsce przy często uczęszczanych drogach toczą walkę też duże spółki - w tym przypadku chodzi o AmRest i McDonald's. W okolicach dużych miast miejsc brak, pozostaje więc szukanie swojej szansy w pobliżu nowo otwieranych odcinków dróg.
"Już ponad 20 procent z naszych 291 restauracji działa przy drogach i trasach szybkiego ruchu" - twierdzi Maciej Mausch, szef relacji inwestorskich AmRestu. Firma ma ambicje na dalszy rozwój, walkę o miejsca musi toczyć jednak z innymi sieciami. Obecnie spółka notuje zyski - za pierwsze półrocze przychody wzrosły o 14 procent. Sieć stawia przede wszystkim na lokale KFC, których w najbliższym czasie planuje otworzyć najwięcej.
Otwieraniem lokali w atrakcyjnych lokalizacjach zainteresowany jest też McDonald's. Również w tym przypadku przedstawiciele sieci zapewniają, że są zainteresowani dalszym rozwojem. Obecnie gości obsługuje 317 restauracji - "I będzie ich więcej. Drogi i autostrady to główny kierunek naszego rozwoju" zapewnia Krzysztof Klapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. Każdego roku sieć otwiera ponad 20 nowych lokali. "Wciąż widzimy duży potencjał na polskim rynku. Zwłaszcza gdy przyrównamy go do innych rynków. W Niemczech mamy na przykład 1,4 tys. lokali" mówi Klapa.
McDonald's i AmRest to nie jedyne firmy zainteresowane miejscami przy komunikacyjnych arteriach. Podobne palny chcą też realizować takie sieci jak Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Leśne Runo czy Sfinks Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Dział badania rynku i analizy:
Statystyki pokazują zmiany w
Co wybierali klienci Exim Tours w
Travelplanet: Ferie 2023 najchętniej w
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Wrocław: ruszyła restauracja na wodzie
Jaką wizję samolotów przyszłości ma Airbus?
Air France-KLM nie wyklucza inwestowania w Alitalię
Targi gastronomiczne w Jarosławcu
Wypadek polskiego autokaru w Serbii
Certyfikat Wiarygodności Biznesowej dla Merigo
Teneryfa ma swoją pierwszą aplikację mobilną
Nowa tania linia japońskiego przewoźnika
Samolot wylądował, potem było tylko gorzej
Kto wygrał Kulinarny Rajd Mistrzów?
Studenckie biura podróży na targach
Exim Tours: Nie będziemy sprzedawać poniżej kosztów
Otwarto nowy hotel na Mierzei Wiślanej
Kolejne biura ruszają ze sprzedażą letniej oferty
Greckie wyspy odcięte od świata
Dzięki UE projekty kolejowe w Polsce mają szansę na realizację
złamanie przez klienta hotelu zakazu palenia w pokoju hotelowym
