Sieć pizzerii planuje rozwój
Dla Domino's Pizza ubiegły rok w Polsce był pełen nowych projektów i inwestycji.
Sprzedaż detaliczna sieci wzrosła o 66%. Natomiast sprzedaż e-commerce zanotowała zwyżkę o 140%.
Liczba lokali podniosła się i obecnie sieć na terenie Polski liczy 19 lokali. Między innymi uruchomiono dwie pizzerie w Krakowie a w październiku został otwarty pierwszy punkt oparty na modelu franczyzowym. Lokal został powierzony Jakubowi Stępniowi, który współpracuje z firmą od wielu lat.
Dyrektor generalny DP Poland PLC, Peter Shaw podkreślił, że ubiegły rok słuzył głównie rozwojowi firmy. "Miniony rok był okresem znaczącego rozwoju naszej firmy. W tym czasie zwiększyliśmy liczbę lokali. Otworzyliśmy trzy nowe punkty poza Warszawą, dwa w Krakowie i jeden w Piasecznie. W październiku ubiegłego roku uruchomiliśmy też pierwszy lokal franczyzowy w Warszawie, który bardzo szybko zaczął osiągać obiecujące wyniki." - skomentował.
Shaw powiedział, że model franczyzowy jest istotny w ścieżce rozwoju firmy. "Mając na uwadze wzrost sprzedaży, skoncentrowaliśmy się także na podniesieniu marży brutto poprzez optymalizację kosztów lokalowych i przy zachowaniu wysokiej jakości produktów. Ponadto wdrożyliśmy nowy format lokali co pozwoliło na znaczącą redukcję kosztów, związanych z wystrojem i aranżacją oraz z opłatami eksploatacyjnymi. Nasza strategia na 2014 opiera się na dalszej budowie świadomości marki i rozwijaniu sprawdzonego modelu biznesowego. W najbliższym czasie planujemy też otwarcie 2 nowych lokali w Warszawie i Krakowie." - zaznaczył.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Techniki sprzedaży w turystyce na TT Warsaw
Ecco Holiday notuje wzrosty sprzedaży
J.W. Construction otwiera kolejne hotele
Jaką decyzję podejmie KE w sprawie LOT-u?
Problematyczne reklamy Itaki i TUI?
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu
Ile Emirates zainwestował w szkolenia pracowników?
Kapitan pomylił Wenus z innym samolotem
Powstał nowy serwis dla biur i przewoźników
Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności
Modlin z nowym Certyfikatem Lotniska Użytku Publicznego