TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności

Ryanair szuka oszczędności na każdym kroku. Szef linii Michael O`Leary znany jest z kontrowersyjnych pomysłów na wprowadzanie oszczędności w budżecie przewoźnika. Tym razem nie chodzi tylko o granice dobrego smaku, ale zwykłą uczciwość.


W specjalnym poradniku, napisanym przez firmę Retail in Motion znajduje się spis sztuczek dla stewardess, które są instruowane jak nie wydawać reszty pasażerom, którzy zamawiają jedzenie i napoje w samolocie. Jeden z punktów przewodnika brzmi: "Jeżeli brakuje ci 2 euro reszty, powiedz pasażerowi, że nie masz jak wydać lub zaproponuj dodatkowo inny produkt, aby pasażer wydał więcej" .

Informacje zawarte w przewodniku mają posłużyć zwiększeniu przychodów przewoźnika ze sprzedaży produktów w samolotach.

Przedstawiciele linii lotniczej zapewniają, że wskazówki zostały poprawione. Pracownicy są podobno zobowiązani do wydawania reszty. - Nasza strategia polega na zwracaniu reszty pasażerom. Jeżeli obsługa nie ma drobnych, jest zobowiązana do zapisania numeru siedzenia pasażera i oddania mu pieniędzy do końca lotu - mówi rzecznik prasowy Ryanair.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair linie lotnicze przewoźnik Michael O`Leary szef Retail in Motion rzecznik prasowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję