Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności
Ryanair szuka oszczędności na każdym kroku. Szef linii Michael O`Leary znany jest z kontrowersyjnych pomysłów na wprowadzanie oszczędności w budżecie przewoźnika. Tym razem nie chodzi tylko o granice dobrego smaku, ale zwykłą uczciwość.
W specjalnym poradniku, napisanym przez firmę Retail in Motion znajduje się spis sztuczek dla stewardess, które są instruowane jak nie wydawać reszty pasażerom, którzy zamawiają jedzenie i napoje w samolocie. Jeden z punktów przewodnika brzmi: "Jeżeli brakuje ci 2 euro reszty, powiedz pasażerowi, że nie masz jak wydać lub zaproponuj dodatkowo inny produkt, aby pasażer wydał więcej" .
Informacje zawarte w przewodniku mają posłużyć zwiększeniu przychodów przewoźnika ze sprzedaży produktów w samolotach.
Przedstawiciele linii lotniczej zapewniają, że wskazówki zostały poprawione. Pracownicy są podobno zobowiązani do wydawania reszty. - Nasza strategia polega na zwracaniu reszty pasażerom. Jeżeli obsługa nie ma drobnych, jest zobowiązana do zapisania numeru siedzenia pasażera i oddania mu pieniędzy do końca lotu - mówi rzecznik prasowy Ryanair.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Dział transport:
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Jakie rozwiązania dla niepełnosprawnych stosować w hotelach?
PKP Intercity: pociągi wracają na trasy, tymczasowo!
Pasażerowie odzyskują siły w samolotach
Jakie prawa mają pasażerowie w UE
Zmiany na stanowisku w andels Hotel Cracow
Ceny hoteli spadają wraz z temperaturami
Ceny w biurach podróży wciąż wzrastają
Wyjątkowa restauracja przyciąga tłumy gości
Beatyfikacja - pielgrzymi rezygnują
Modlin z nowym Certyfikatem Lotniska Użytku Publicznego
Plebiscyt Dobrej Strony Turystyki rozstrzygnięty
Coraz więcej Polaków wyjeżdża do Grecji
Turkish Airlines zainteresowane lataniem z Łodzi
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu