Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Techniki sprzedaży w turystyce na TT Warsaw
W ramach XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się w stolicy we wrześniu, w dniach 22-24, zostaną zaprezentowane m.in. "Skuteczne techniki sprzedaży w branży turystycznej".
Chętni do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu sprzedaży produktów turystycznych, rozmów z klientem, reklamowania swoich usług, będą mogli wziąć udział w warsztatach, które odbędą się dokładnie 22 września. Organizatorem pogadanki jest Dom Szkoleniowy JS. Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny, oczywiście po uprzedniej rejestracji na www.ttwarsaw.pl/rejestracja.
- TT Warsaw oferują pełen przegląd propozycji wyjazdów krajowych i zagranicznych. Jest to zatem doskonała okazja, by w jednym miejscu poznać i porównać ciekawe oferty, w których mogą przebierać miłośnicy podróży. Właśnie taka różnorodność produktów i usług turystycznych dostępnych na rynku sprawia, że coraz większą rolę w wyborze wyjazdów odgrywa sposób, w jaki prezentowana jest sama oferta. Dlatego wśród licznych szkoleń i konferencji na TT Warsaw nie zabraknie certyfikowanych warsztatów poświęconych technikom sprzedaży przygotowanych z myślą o przedstawicielach branży. Pozwolą one zgłębić wiedzę w zakresie turystyki i znaleźć sposoby na rozwój biznesu. Eksperci podpowiedzą, na co zwracać uwagę w rozmowie z klientem, by prezentowana oferta wydawała się jeszcze bardziej atrakcyjna i konkurencyjna co w efekcie pozwoli ją skutecznie sprzedać - mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.
W pierwszej części spotkania, słuchacze dowiedzą się jak prezentować swoje usługi i produkty, aby zachęcały potencjalnych klientów do ich nabycia, oraz jak dobierać słów, aby zwiększyć atrakcyjność oferty. Eksperci omówią także model prezentacji handlowej zgodnie z pięcioma krokami procesu negocjacji, zaczynając od przedstawienia sytuacji, zapoznania się z pomysłem, prezentacji sposobu dojścia do zamierzonego celu i przedstawienia głównych korzyści, aż po zamknięcie i propozycję działania.
Istotnym elementem warsztatów będzie nauka budowania korzystnych relacji z klientem. Słuchacze nauczą się rozpoznawania emocji klienta, a także prowadzenia rozmów w sposób, którego on od nich oczekuje. Na koniec, osoby, które wzięły udział w pogadankach otrzymają certyfikat potwierdzający ukończenie "kursu".
TT Warsaw to idealna okazja dla touroperatorów, agentów, obiektów hotelowych i przewoźników na zaprezentowanie swojej oferty,a także pozyskanie nowych klientów. Każdy liczy na jak największe korzyści płynące z wystawienia się w hali TT. Na targach nie zabraknie organizacji turystycznych, powiatów, urzędów marszałkowskich, miast i gmin, organizatorów turystyki biznesowej, stowarzyszeń czy towarzystw ubezpieczeniowych.
Siedziba Targów znajduje się przy ul.Marsa 56c w Warszawie. W tym roku firmy z branży będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w TT Warsaw, a także warsztatach, po uprzedniej rejestracji, wypełnieniu formularza na stronie Targów.
Pierwszego dnia tradycyjnie będą odbywać się rozmowy biznesowe przedstawicieli sektora turystyki. Pozostałe dni zostaną udostępnione indywidualnym zwiedzającym. W tym roku po raz pierwszy na trzeci dzień targów będzie można wejść bezpłatnie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ile Emirates zainwestował w szkolenia pracowników?
Kapitan pomylił Wenus z innym samolotem
Powstał nowy serwis dla biur i przewoźników
Kolejny pomysł Ryanair na oszczędności
Modlin z nowym Certyfikatem Lotniska Użytku Publicznego
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu
Dzięki tej kampanii przybędzie klientów?
Wakacje to stres, ale można z tym walczyć
Zawód pilot - będzie jeszcze trudniej
Mięso z psów trafiło do warszawskich restauracji?
Jakie rozwiązania dla niepełnosprawnych stosować w hotelach?
PKP Intercity: pociągi wracają na trasy, tymczasowo!