Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Warszawa: restauratorzy obsługują tylko klientów, którzy kupują więcej?
Warszawskie restauracje, które udostępniają gościom również letnie ogródki starają się wprowadzać nowe zasady, pozwalają restauratorom na zwiększenie zysku z każdego stolika.
Sposób stołecznych restauratorów jest prosty - wystarczy podnieść średnią wartość pojedynczego zamówienia, by przy niezmiennej liczbie gości odnotować wyższe przychody. Aby to zrobić sposoby są dwa - można zachęcać gości do kupowania więcej, lub zniechęcać do korzystania z usług restauracji klientów, którzy najprawdopodobniej zamówią mało.
Sytuacja taka ma miejsce m.in. w Warszawie, gdzie właściciel jednej z restauracji nakazał kelnerom zachęcać do stołowania się tylko tych klientów, którzy zadeklarują zjedzenie obiadu. Osoby zainteresowane tylko wypiciem kawy, herbaty czy też piwa są w lokalu niechętnie widziane. Średnio, klienci powinni zostawiać w restauracji co najmniej niż 50 zł na osobę.
Restaurator poniekąd absurdalny pomysł tłumaczy tym, że woli jest mieć 3 stoliki puste niż wszystkie zajęte przez studentów, którzy piją jedno piwo cały dzień.
Taka sytuacja przez klientów oceniana jest jako niedopuszczalna, ale według prawa, każdy lokal może swobodnie ustalać zasady które mu pasują.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nie można tylko wypić kawy, trzeba zjeść obiad
[2009-07-30 09:55 89.171.45.*]
Głupota....Każda osoba w restauracji to Gość...
Poza tym nie raz się zdarza tak, że osoba przychodzi do restauracji tylko na kawę/piwo i ogląda co się dzieje w niej dzieje, ponieważ chce np. za tydzień zrobić w tej samej restauracji przyjęcie firmowe czy dla znajomych...
Ogląda wystrój, pracę kelnerów itd.Takim zachowaniem restaurator zniechęca Gości dzięki czemu potencjalny klient zrobi przyjęcie w restauracji obok....
Zamiast zainwestować i nauczyć personel jak mają polecać, sprzedawać jedzenie i wino lepiej "segregować" Gości...Baaaaaaardzo mądre podejście. odpowiedz »Nie można tylko wypić kawy, trzeba zjeść obiad
[2009-07-30 15:12 198.102.219.*]
Brzmi jak wyssane z palca, ale ... przetestuję odpowiedz »
Nie można tylko wypić kawy, trzeba zjeść obiad
[2009-07-30 16:24 83.20.53.*]
Trzeba wywiesic kartkę "obsługujemy tylko w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się". ;) odpowiedz »
Nie można tylko wypić kawy, trzeba zjeść obiad
[2009-07-31 11:37 83.15.101.*]
I obowiaząkowo kawa i WZetka. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Krakowskie hostele są jednymi z najlepszych na świecie
Berlin: strajk taksówkarzy zakłócił pracę lotniska
Japonia: przychody z sektora turystycznego w 2007 wzrosły aż trzykrotnie
Niemieckie linie Condor oferują nowe połączenia i nowe promocje
Europejczycy wybrali najlepszych touroperatorów!
Czy powstanie lotnisko w gminie Piekoszów?
Iberia będzie latać do Montevideo
LOT planuje zwolnienia pracowników
Prezes Orbisu o przyszłości spółki