Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Polacy to zupni konsumenci!
Polacy to naród, który nie wyobraża sobie obiadu bez zupy. Kochamy tą potrawę. Rocznie zjadamy około 3,8 mld zup, czyli w przeliczeniu 103 litry na osobę. Nikt nie pobił naszego wyniku, możemy śmiało nazwać się największymi na świecie konsumentami zup.
Nasz rekord przekłada się na rewelacyjne zyski w branży spożywczej. Wartość tego rynku analitycy Nielsena szacują na około 920 mln zł. Do tego dochodzą również zyski producentów makaronu, który jest najpopularniejszym w naszym kraju dodatkiem do zup.
Niestety Polacy najchętniej kupują gotowe zupki w proszku, a takie lenistwo kończy się najczęściej wizytą u gastrologa.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Klienci biur podróży wypoczywają w Egipcie
Otwarcie nowego polskiego lotniska coraz bliżej
Francuski McDonald`s wprowadza śniadania nad Sekwaną
Polsko-czesko-słowacki trójkąt narciarski
Małopolska - medal za najlepszą kampanię promocyjną w Polsce
Tatry przedmiotem rozmów Grupy Wyszehradzkiej
Linie lotnicze chcą się rozwijać na polskim rynku