Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Klienci Filiz Tour dostaną pieniądze
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego poinformował, że 13 lutego 2014 r. marszałek województwa, po otrzymaniu od gwaranta, tj. Signal Iduna Polska Towarzystwa Ubezpieczeń S.A., szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom biura podróży Filiz Sp. z o.o. wydał dyspozycję wypłaty ze środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej nr M 255917.
Urząd informuje, że ubezpieczyciel nie uwzględnił roszczeń dotyczących:
- umów anulowanych z przyczyn, leżących po stronie organizatora turystyki (jak poinformowano w komunikacie, Marszałek Województwa Mazowieckiego występował o ponowne przeanalizowanie ww. roszczeń, jednak ubezpieczyciel podtrzymał swoje stanowisko w tym zakresie),
- zakupu wycieczek fakultatywnych, na które klienci zawarli oddzielne umowy,
- zgłoszeń z niekompletną dokumentacją.
Zgodnie z § 5 ust. 6 ww. umowy gwarancji za prawidłowe wyliczenie kwot zwrotu odpowiada ubezpieczyciel, który jest zobowiązany dokonać wypłat należnych kwot bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.
Na opublikowanych przez urząd marszałkowski listach znalazły się 132 uznane roszczenia i 43 oddalone.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Lufthansa: jutro mediacje z UFO
Dynamiczny wzrost sprzedaży w biurach podróży
Zadowolony LOT wprowadza trzecią klasę
Hotelik, pensjonacik - podejrzane zdrobnienia
