Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
KFC w reklamówce
Wind Mobile podpisał umowę z Amrest na realizację kampanii reklamowej dla marki KFC z wykorzystaniem medium reklaMÓWKI. Kampania, która jest uzupełnieniem akcji reklamowej KFC prowadzonej w radiu, ruszyła 21 września i potrwa do 16 października.
KFC to już kolejna duża marka, która w ciągu ostatnich tygodni zdecydowała się promować swoje produkty z reklaMÓWKĄ. KFC wkracza z kampanią w nową przestrzeń reklamową. Tym razem obok tradycyjnych kanałów dotarcia do odbiorców firma wykorzysta również dżingle emitowane przez reklaMÓWKĘ. Dżingle w telefonach nawiązują do tych, które na co dzień można usłyszeć w radiu. Abonenci będący fanami reklaMÓWKI emitują treści reklamowe do dzwoniących do nich ludzi przed zestawieniem połączenia.
- Ogromnie cieszy nas rosnące zainteresowanie reklaMÓWKĄ. We wrześniu uruchomiliśmy naszą pierwszą kampanię, która właśnie jest w toku, zaledwie tydzień później ruszyliśmy z akcją reklamową KFC - mówi Jan Wójcik z Wind Mobile. - Szczególnie ważne jest dla nas to, że naszą usługą interesują się znane firmy o dużej renomie i ogromnym doświadczeniu marketingowym. Wybór przez nich nowego medium tylko potwierdza, że w reklaMÓWCE drzemie naprawdę duży potencjał.
Wstępne analizy wyników po pierwszych tygodniach działania kampanii potwierdzają bardzo wysoką skuteczność reklaMÓWKI. Reklamy w nowym, niezagospodarowanym do tej pory obszarze spotkały się z pozytywnym odbiorem.
- Co bardzo nas cieszy, zasięg i skuteczność reklaMÓWKI okazują się znacznie lepsze od naszych wstępnych prognoz - dodaje Jan Wójcik.
Wind Mobile rozmawia też z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI.
ReklaMÓWKA, czyli nowe medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Gdzie się może zatrzymywać Polski Bus?
Lotnisko Chopina potrzebuje kobiet
Kto udźwignie Koronę Smakosza?
IT RP apeluje do Ministerstwa Finansów
Obsługa turystów i kibiców w czasie Euro 2012
Jak zostać biurem przyjaznym zdrowiu turysty?
Ile kosztuje turystyczny pobyt w Krakowie?
Transhotel: 4500 nowych hoteli
