Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Pilot wycieczek
- PILOT POZNAŃ 1 DZIEŃ
- Szukam Pilota 28-31.05.25 z Puław do Zakopanego
- Specjalista ds. turystyki B2B
- PRACA PRZY TWORZENIU OFERT TURYSTYCZNYCH


KFC w reklamówce
Wind Mobile podpisał umowę z Amrest na realizację kampanii reklamowej dla marki KFC z wykorzystaniem medium reklaMÓWKI. Kampania, która jest uzupełnieniem akcji reklamowej KFC prowadzonej w radiu, ruszyła 21 września i potrwa do 16 października.
KFC to już kolejna duża marka, która w ciągu ostatnich tygodni zdecydowała się promować swoje produkty z reklaMÓWKĄ. KFC wkracza z kampanią w nową przestrzeń reklamową. Tym razem obok tradycyjnych kanałów dotarcia do odbiorców firma wykorzysta również dżingle emitowane przez reklaMÓWKĘ. Dżingle w telefonach nawiązują do tych, które na co dzień można usłyszeć w radiu. Abonenci będący fanami reklaMÓWKI emitują treści reklamowe do dzwoniących do nich ludzi przed zestawieniem połączenia.
- Ogromnie cieszy nas rosnące zainteresowanie reklaMÓWKĄ. We wrześniu uruchomiliśmy naszą pierwszą kampanię, która właśnie jest w toku, zaledwie tydzień później ruszyliśmy z akcją reklamową KFC - mówi Jan Wójcik z Wind Mobile. - Szczególnie ważne jest dla nas to, że naszą usługą interesują się znane firmy o dużej renomie i ogromnym doświadczeniu marketingowym. Wybór przez nich nowego medium tylko potwierdza, że w reklaMÓWCE drzemie naprawdę duży potencjał.
Wstępne analizy wyników po pierwszych tygodniach działania kampanii potwierdzają bardzo wysoką skuteczność reklaMÓWKI. Reklamy w nowym, niezagospodarowanym do tej pory obszarze spotkały się z pozytywnym odbiorem.
- Co bardzo nas cieszy, zasięg i skuteczność reklaMÓWKI okazują się znacznie lepsze od naszych wstępnych prognoz - dodaje Jan Wójcik.
Wind Mobile rozmawia też z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI.
ReklaMÓWKA, czyli nowe medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Wrocław trafi do przewodnika
WARS testuje płatności
Gault & Millau wraca do
Dział dla turystów:
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii
Wstępne porozumienie w sprawie wprowadzenia systemu
Rekordowy kwiecień na Lotnisku
Starsze aktualności:
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
Rusza certyfikacja punktów Informacji
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Gdzie się może zatrzymywać Polski Bus?
Lotnisko Chopina potrzebuje kobiet
Kto udźwignie Koronę Smakosza?
IT RP apeluje do Ministerstwa Finansów
Obsługa turystów i kibiców w czasie Euro 2012
Jak zostać biurem przyjaznym zdrowiu turysty?
Ile kosztuje turystyczny pobyt w Krakowie?
Transhotel: 4500 nowych hoteli