Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia
Wczoraj zainaugurowano kampanię reklamującą Dolny Śląsk. Jej hasło to "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia".
Spoty reklamowe będą od 1 marca będą emitowane w 46 krajach europejskich. Spot będzie trwał 45 sekund. Zobaczymy w nim reklamę Krzeszowa - Sanktuarium, Stawów Milickich - rezerwat przyrody, Osówki - podziemne miasto, Jeziora Bystrzyckiego - zaporę wodną, Wałbrzycha - Zamek Książ oraz Wrocławia - Ostrów Tumski. W każdym z tych miejsc pojawia się człowiek, który przykłada wskazujący palec do ust z gestem milczenia.
Filmik jest przygotowany w czerech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej. Jednak skierowany jest przede wszystkim do Polaków, Niemców i Czechów oraz wszystkich, którzy przyjadą do Polski w czerwcu na mistrzostwa.
- Kampania ma wypromować jednolitą, silną i wyrazistą markę "Dolny Śląsk" jako regionu opartego na tajemniczości. Ma też zbudować wizerunek regionu jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii, dysponującego jednocześnie dużym potencjałem rozwojowym - oznajmił Rafał Jurkowlaniec, marszałek woj. dolnośląskiego i organizator kampanii.
Badania przeprowadzone na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego pokazują, że ponad połowa zagranicznych gości słyszała o Dolnym Śląsku. Wśród naszych sąsiadów - Niemców i Czechów - odsetek ten jest większy, bo wynosi 66%. Ponad trzy czwarte ankietowanych odwiedziło Dolny Śląsk w celach turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Słowacja: ofiary metanolu w szpitalu
Kiedy lotnisko w Modlinie zacznie zarabiać?
Na igrzyska do Londynu polscy sportowcy polecą LOT-em
Polak, który zginął na lotnisku bohaterem opery
Najciekawszy projekt wyprawy podróżniczej na 2012
Stewardessa powiedziała pasażerom, że zaraz zginą
Autobusy alternatywą dla niemieckiej kolei
Czy Orbis pozostawi zysk w spółce?
Rośnie popularność rejsów wycieczkowych
Turystyka językowa w rozkwicie
Zgwałcona turystka odpowie za cudzołóstwo
Targi dla hotelarzy - atrakcje
Głosowanie na najlepszy hotel zbliża się ku końcowi