TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kampania Poleć z Wrocławia właśnie się zaczyna

Wrocławskie lotnisko chce walczyć o pasażerów. Zamierza przekonać mieszkańców pięciu województw - dolnośląskiego, wielkopolskiego, śląskiego, lubuskiego i opolskiego, że latanie z Wrocławia jest dostępne dla nich wszystkich. Kampania reklamowa "Poleć Wrocław" właśnie się zaczyna.


Przez cały wrzesień spoty promocyjne portu pojawią się w prasie, radiu, internecie, a także na billboardach. Kampania ma zwrócić uwagę Polaków, że lotnisko we Wrocławiu, dzięki między innymi nowoczesnej infrastrukturze, jest dostępne dla wszystkich.

Na wrocławskim lotnisku, dzięki nowoczesnemu terminalowi może zostać obsłużonych 4 mln pasażerów rocznie. W sezonie letnim port oferował 60 kierunków.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wrocław lotnisko we Wrocławiu wrocławskie lotnisko kampania reklamowa lotniska we Wrocławiu dolnośląskie wielkopolskie śląskie lubuskie opolskie reklamy terminal pasażerowie połączenia lotnicze z Wrocławia Poleć Wrocław




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję