TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowe marki na polskim rynku hotelowym

W ostatnich trzech latach w Polsce przybyło około 2600 markowych pokoi hotelowych. Otwarto m.in.: Hilton Garden Inn w Krakowie, Ibis w Krakowie i w Warszawie, Hampton by Hilton w Świnoujściu, Holiday Inn w Bydgoszczy, Express by Holiday Inn w Warszawie, B&B w Warszawie, Holiday Inn w Łodzi i inne.


W następnych dwóch latach polski rynek hotelarski wzbogaci się o kolejne. Duże inwestycje jeszcze trwają. Mowa o 365-pokojowym obiekcie DoubleTree by Hilton Hotel and Conference, hotelu Renaissance by Marriott na terenie lotniska oraz Double Tree by Hilton w Łodzi.

- W planach jest budowa kolejnych markowych obiektów hotelowych m.in.: Hampton by Hilton w Warszawie, Hampton by Hilton w Gdańsku, Puro Gdańsk, czy Hilton Garden Inn przy lotnisku w Balicach - informuje Alex Kloszewski, partner Colliers International.

Międzynarodowa sieć hotelowa Wyndham Hotels zawarła już umowę na wprowadzenie marki Super 8 do Polski i Niemiec. Budowa pierwszych hoteli rozpocznie się w 2013r. Sieć bierze pod uwagę również wprowadzenie na polski rynek hoteli marki Ramada Hotels. Obecnie ekspansja tych obiektów trwa w Turcji i Rosji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję