McDonalds chce sprzedawać swoją kawę w marketach
Sieć lokali fast-food chce wprowadzić do supermarketów kawę sygnowaną swoją marką. Cały proces ma rozpocząć się w przyszłym roku na terenie USA.
Za dystrybucję oraz produkcję kawy dla McDonald's jest odpowiedzialna firma Kraft Foods. Wszyscy zainteresowani będą mogli kupić kawę ziarnista oraz mieloną.
Szef sieci Don Tomphson zauważył, że sprzedaż McCafe w sklepach może zwiększyć prestiż kawy sprzedawanej w restauracji. "Wprowadzenie paczkowanej kawy na rynek jest kluczowym elementem rozwoju McDonald's." - powiedział.
W sklepach można już kupić kawy takich marek jak Starbucks czy Dunkin Donuts.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Travelport rozpoczyna współpracę z nowymi partnerami
Jak zapewnić optymalne obłożenie hotelu?
Wezyr Holidays - przeprowadzka
Zarządzanie obiektami dziedzictwa przemysłowego dla turystyki
Jak kształtują się ceny w biurach?
Autostrada A4 Wrocław-Gliwice płatna!
Ryanair uruchamia nowe połączenie
Noclegowo.pl wspiera zbiórki dla potrzebujących
Turystyka jest dla Meksyku priorytetem
Jak turyści rezerwują wakacje?
Urzędy Marszałkowskie idą do sądów
Gdańsk: już 100 kodów OR dla turystów!