Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie
Z danych Lotniska Chopina wynika, że coraz więcej pasażerów wybiera samoobsługową odprawę. Liczba podróżnych wybierających ten sposób odprawy rośnie nawet o 10 procent.
Do samodzielnych odpraw zachęcają pasażerów przewoźnicy, którzy w ten sposób mogą zmniejszyć koszty. Jak podkreśla rzecznik prasowy lotniska, Przemysław Przybylski, dla podróżnych oznacza to możliwość skorzystania z tańszych biletów, a władze lotniska nie muszą stawiać punktów odpraw. Dzięki temu więcej miejsca może zostać przeznaczone na przestrzeń komercyjna. Przybylski podkreśla, że lotniska, które dają możliwość samodzielnej odprawy osiągają większą przepustowość.
Obecnie można się odprawić przez internet, w lotniskowym kiosku, a nawet przez telefon komórkowy. Zdaniem ekspertów, najbliższe lata przyniosą kolejne nowinki techniczne. W nieodległej przyszłości mają się pojawić automaty, mające umożliwić samodzielną odprawę bagażu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-25 11:00 77.252.178.*]
"...możliwość skorzystania z tańszych biletów": To nie jest tak: bilety z samodzielną odprawą są w cenie podstawowej a za odprawę tradycyjną jest dopłata. Jak ładnie to można sprzedać... odpowiedz »
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-27 14:45 80.52.137.*]
przewoźnicy nie "zachęcają" do samodzielnych odpraw tylko wręcz (często) gonią pasażerów i odmawiają tradycyjnej odprawy. Idiotyczne są te gigantyczne kolejki przy (czasem) dwóch lub trzech kioskach, które potem przelewają się do stoiska "dropp off" i pasażer musi ponownie stanąć w kolejce aby oddać bagaż. Kotłowanina, ścisk, bezsensowne stanie w dwóch kolejkach i strata czasu dla pasażerów !!! odpowiedz »
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Klienci częściej wybierają lokalne piwa
New York Hot Dog poszukuje franczyzobiorców
Czy USA zniesie wizy dla Polaków?
Czym kierują się turyści przy wyborze wycieczki?
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Świnoujście kreuje trendy europejskiej polityki
W pociągu grasował obsceniczny podglądacz
