Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie
Z danych Lotniska Chopina wynika, że coraz więcej pasażerów wybiera samoobsługową odprawę. Liczba podróżnych wybierających ten sposób odprawy rośnie nawet o 10 procent.
Do samodzielnych odpraw zachęcają pasażerów przewoźnicy, którzy w ten sposób mogą zmniejszyć koszty. Jak podkreśla rzecznik prasowy lotniska, Przemysław Przybylski, dla podróżnych oznacza to możliwość skorzystania z tańszych biletów, a władze lotniska nie muszą stawiać punktów odpraw. Dzięki temu więcej miejsca może zostać przeznaczone na przestrzeń komercyjna. Przybylski podkreśla, że lotniska, które dają możliwość samodzielnej odprawy osiągają większą przepustowość.
Obecnie można się odprawić przez internet, w lotniskowym kiosku, a nawet przez telefon komórkowy. Zdaniem ekspertów, najbliższe lata przyniosą kolejne nowinki techniczne. W nieodległej przyszłości mają się pojawić automaty, mające umożliwić samodzielną odprawę bagażu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-25 11:00 77.252.178.*]
"...możliwość skorzystania z tańszych biletów": To nie jest tak: bilety z samodzielną odprawą są w cenie podstawowej a za odprawę tradycyjną jest dopłata. Jak ładnie to można sprzedać... odpowiedz »
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-27 14:45 80.52.137.*]
przewoźnicy nie "zachęcają" do samodzielnych odpraw tylko wręcz (często) gonią pasażerów i odmawiają tradycyjnej odprawy. Idiotyczne są te gigantyczne kolejki przy (czasem) dwóch lub trzech kioskach, które potem przelewają się do stoiska "dropp off" i pasażer musi ponownie stanąć w kolejce aby oddać bagaż. Kotłowanina, ścisk, bezsensowne stanie w dwóch kolejkach i strata czasu dla pasażerów !!! odpowiedz »
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Klienci częściej wybierają lokalne piwa
New York Hot Dog poszukuje franczyzobiorców
Czy USA zniesie wizy dla Polaków?
Czym kierują się turyści przy wyborze wycieczki?
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Świnoujście kreuje trendy europejskiej polityki
W pociągu grasował obsceniczny podglądacz