Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie
Z danych Lotniska Chopina wynika, że coraz więcej pasażerów wybiera samoobsługową odprawę. Liczba podróżnych wybierających ten sposób odprawy rośnie nawet o 10 procent.
Do samodzielnych odpraw zachęcają pasażerów przewoźnicy, którzy w ten sposób mogą zmniejszyć koszty. Jak podkreśla rzecznik prasowy lotniska, Przemysław Przybylski, dla podróżnych oznacza to możliwość skorzystania z tańszych biletów, a władze lotniska nie muszą stawiać punktów odpraw. Dzięki temu więcej miejsca może zostać przeznaczone na przestrzeń komercyjna. Przybylski podkreśla, że lotniska, które dają możliwość samodzielnej odprawy osiągają większą przepustowość.
Obecnie można się odprawić przez internet, w lotniskowym kiosku, a nawet przez telefon komórkowy. Zdaniem ekspertów, najbliższe lata przyniosą kolejne nowinki techniczne. W nieodległej przyszłości mają się pojawić automaty, mające umożliwić samodzielną odprawę bagażu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-25 11:00 77.252.178.*]
"...możliwość skorzystania z tańszych biletów": To nie jest tak: bilety z samodzielną odprawą są w cenie podstawowej a za odprawę tradycyjną jest dopłata. Jak ładnie to można sprzedać... odpowiedz »
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-27 14:45 80.52.137.*]
przewoźnicy nie "zachęcają" do samodzielnych odpraw tylko wręcz (często) gonią pasażerów i odmawiają tradycyjnej odprawy. Idiotyczne są te gigantyczne kolejki przy (czasem) dwóch lub trzech kioskach, które potem przelewają się do stoiska "dropp off" i pasażer musi ponownie stanąć w kolejce aby oddać bagaż. Kotłowanina, ścisk, bezsensowne stanie w dwóch kolejkach i strata czasu dla pasażerów !!! odpowiedz »
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział transport:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
PLL LOT z nową trasą w 2026
W Polsce podróże są
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Klienci częściej wybierają lokalne piwa
New York Hot Dog poszukuje franczyzobiorców
Czy USA zniesie wizy dla Polaków?
Czym kierują się turyści przy wyborze wycieczki?
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Świnoujście kreuje trendy europejskiej polityki
W pociągu grasował obsceniczny podglądacz
