Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Spotkanie ministrów odpowiedzialnych z turystykę Grupy Wyszehradzkiej
Pokonać trudną sytuację w ruchu turystycznym, ściśle współpracować, aby przyciągnąć do Europy Środkowej więcej turystów z bardziej odległych oraz egzotycznych krajów takich jak USA, Chiny, Indie, Korea Południowa czy Singapur. To były kluczowe tematy spotkania sekretarzy stanu Krajów Grupy Wyszehradzkiej, którzy odpowiadają za rozwój ruchu turystycznego w swoich krajach.
Podczas spotkania w Štrbskim Plesie sekretarze stanu podpisali protokół o współpracy w zakresie ruchu turystycznego pomiędzy Ministerstwem Transportu, Budownictwa i Rozwoju Regionalnego Republiki Słowackiej, Ministerstwem Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej, Ministerstwem Gospodarki Narodowej Węgier i Ministerstwem Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej.
Na spotkaniu, które odbyło się w dniach 17- 18 lutego 2015 roku oprócz sekretarzy stanu brali udział również dyrektorzy generalni narodowych organizacji turystycznych Krajów V4.
Przedstawiciele poszczególnych krajów uzgodnili zacieśnienie współpracy poprzez regularne spotkania oraz wymianę informacji o ruchu turystycznym, które mają przyczynić się do zwiększenia przyjazdów turystów z bardziej odległych krajów do Państw Grupy Wyszehradzkiej. Na spotkaniu uchwalono wspólny plan marketingowy. Na jego podstawie narodowe organizacje turystyczne będą razem realizować działania marketingowe w poszczególnych krajach. Najbardziej intensywne działania marketingowe i promocyjne realizowane będą w USA, Rosji, Indiach, Chinach, w Krajach Niepodległych Państw, na rynkach południowoamerykańskich, w Korei Południowej, w Azji Południowo-Wschodniej i w Singapurze.
Od 1 stycznia 2015 roku Państwa Grupy V4 przy promocji ruchu turystycznego na dalekich rynkach posługują się nowym wspólnym logo i sloganem: Discover Central Europe. W ciągu bieżącego roku zaktualizowana zostanie wspólna strona internetowa (www.european-quartet.com) opracowana w językach angielskim, rosyjskim, japońskim, chińskim i portugalskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział prawo i podatki:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Wakacyjna alternatywa konferencyjna
Kraków bije rekordy popularności wśród turystów
Summerelse przeszedł do historii
LOT: 230 mln ze sprzedaży udziałów
Roszady na rynku gastronomicznym
Air One: Z Warszawy do Wenecji trzy razy w tygodniu
Air Berlin promują nowe połączenie
Ceny noclegów w lutym tak samo niskie jak temperatury
Urząd Skarbowy zabierze napiwki?
Sprzedaż w biurach ciągle spada
