Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Funclub firmą przyjazną klientowi
Biuro Podróży Funclub, już po raz drugi, otrzymało Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi.
Program Firma Przyjazna Klientowi organizowany jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest uhonorowanie firm i instytucji realizujących wyróżniające się programy działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługi klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.
W ramach tego programu Dział Obsługi Klienta Biura Podróży Funclub poddany został szczegółowemu audytowi. Badanie objęło audyt ekspercki, w tym ocenę warsztatu w zakresie wyznaczania wartości, na bazie których firma realizuje unikalną wobec konkurencji propozycję sprzedażową, ocenę ekspercką procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta oraz identyfikację obietnic złożonych kientowi. Eksperci Fundacji i Kapituła Programu Firma Przyjazna Klientowi zbadała również opinię klientów na temat firmy oraz oceniła stopień satysfakcji z obsługi klienta. Ocenie poddano także stronę internetową www.funclub.pl.
Gala wręczenia Godła odbyła się 11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie. Podczas uroczystości osiemnastu Laureatom przyznano Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi. Biuro Podróży Funclub to jedyny touroperator, któremu w tym roku przyznano ten tytuł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Pierwsza w Warszawie mobilna kawiarnia Coffee Way już otwarta
Linie lotnicze ostrzegają przed wirusem
Turystyka kongresowa rozkwita w Pradze
Restauracja Hotelu Francuski zarządzana przez rodzinę Gesslerów
Tatry: turyści porażeni piorunem
Za pośrednictwem Transhotel kupisz bilet lotniczy i wynajmiesz samochód
Prokuratura umarza dochodzenie w sprawie touroperatora
Rzymscy hotelarze ukarani tuż przez beatyfikacją
PKL zmienia strategię. Kto kupi kolej na Kasprowy?
