TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wild Bean Cafe wychodzi poza stacje

Wild Bean Cafe, sieć kawiarni koncernu paliwowego BP, obecna do tej pory na stacjach benzynowych rusza na podbój centrów handlowych. Początek projektu został zaplanowany na 2015 rok.


Obecnie kawiarnia znajduje się na 250 stacjach BP. W planach jest uruchomienie kącika gastronomicznego na wszystkich stacjach działających na zasadzie franczyzy. Trwają rozmowy nad uruchomieniem kawiarenek w dużych sieciach hipermarketowych jak Carrefour.

Eksperci są zdania, że nowa inwestycja może poważnie zagrozić innym kawowym markom, takim jak Coffeeheaven. Znaczącą przewagą Wild Bean nad innymi zagranicznymi koncernami jest przede wszystkim niższa cena.

Decyzja BP ma związek z tym, że koncerny paliwowe coraz mniej zarabiają na sprzedaży benzyny i oleju. Według szacunków już nawet 10 proc. obrotów stacji typu premium (BP, Shell, Orlen) pochodzi z usług gastronomicznych. Poza tym polski rynek kawiarni ma ogromny potencjał i znakomite perspektywy - zauważają eksperci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Coffeeheaven kawiarnia BP Orlen Wild Bean Cafe stacja benzynowa centrum handlowe rynek kawiarni potencjał ekspert inwestycja gastronomia franczyza Carrefour sieć hipermarketów stacja benzynowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję